وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رشکه: بایرن در قبال بازیکنان جوان همانند چلسی عمل نمی کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشائیل رشکه مدیرفنی بایرن مونیخ از سیاست های این باشگاه در نقل و انتقالات دفاع کرد.

به نقل از گل، بعد از انتقال قرضی پیر امیل هویبیرگ به آگسبورگ تنی چند از مدیران بوندس لیگا از سیاست های بایرن مونیخ در قبال بازیکنان جوان انتقاد کردند. میشائیل رشکه در جواب این انتقادات می گوید که باشگاه بایرن مونیخ نمی خواهد در حوزه جوانان سیاستی همچون چلسی را دنبال کند. چلسی به دلیل جذب بازیکنان مستعد فراوان و قرض دادن آن ها به تیم های دیگر مورد انتقاد قرار گرفته است.

رشکه در مصاحبه با اس آی دی گفت: "قرض دادن بازیکنان جزئی از فلسفه کاری ما نیست. ما همیشه با توجه به وضعیت بازیکنان جوان سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. برای مثال، انتقال قرضی هویبیرگ به آگسبورگ راه حلی عالی برای او محسوب می شود، اما هیچ سیاست و فلسفه مشخصی همانند چلسی، پشت این انتقالات وجود ندارد.

"مسیرهای مختلفی برای رسیدن بازیکنان به اهداف مشخص شده وجود دارد. کریستف کرامر هافبک لورکوزن به حضور قرضی در گلادباخ نیاز داشت، یا مارکو رویس برای پیشرفت حضور در دورتموند نیاز داشت. همچنین برای بایرن هم می توان در این زمینه مثال زد، فیلیپ لام برای بازی کردن بیشتر به حضور در اشتوتگارت نیاز داشت. "

بجز هویبیرگ بایرن هم اکنون کیرشهوف و گرین را به شالکه و هامبورگ قرض داده است.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 18:07

بایرن مثله هیج تیمى نیست بایرن یه دونه ست

فرانک چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 22:15

لام: سال 2018 از فوتبال خداحافظی می کنم

فیلیپ لام که به تازگی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده، در مصاحبه با اکیپ، از زمان دقیق خداحافظیش از فوتبال سخن گفت لام یکی از ارکان مهم قهرمانی های پرتعداد بایرن در فصول اخیر است. او که در نیم فصل اول بوندسلیگا با مصدومیت شدیدی روبرو شد، امیدوار است در نیم فصل دوم بازهم بتواند بازی های خوبش برای بایرن را تکرار کند.
لام به نشریه اکیپ گفت:" من تا سال 2018 با بایرن قرارداد دارم و در آن زمان، 34 ساله خواهم بود. فکر می کنم بهترین زمان برای خداحافظی از فوتبال همان موقع باشد. من از آن دسته بازیکنان نیستم که در انتهای دوران فوتبالم به قطر یا آمریکا بروم. می خواهم در اوج و در بایرن از فوتبال خداحافظی کنم."

لام در مورد رقبای بایرن در لیگ قهرمانان گفت:" دوست دارم یک بار دیگر با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شوم. در این راه، جدی ترین رقبای بایرن، رئال، چلسی و بارسلونا هستند. در مورد پی اس جی از الان نمی توانم نظری بدهم. باید بازی آنها مقابل چلسی را ببینم و بعد نظرم را خواهم گفت."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد