وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کلینزمن: جام جهانی، مهمترین عنوانی است که می توان در کارنامه داشت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی آمریکا از اینکه مانوئل نویر موفق به دریافت توپ طلا نشده است، "کمی ناراحت" بود.

ملی پوش آلمانی که سال گذشته قهرمان جام جهانی شده بود، پس از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در جایگاه سوم بهترین های سال 2014 قرار گرفت.

اکنون بنا به گزارش Four four two، کلینزمن می گوید: "فکر می کنم هیچ شکی وجود ندارد که یواخیو لوو بهترین مربی جهان در سال گذشته بوده است، چرا که او فاتح جام جهانی شد. او کار برجسته ای انجام داد.

من کمی برای مانوئل نویر ناراحت شدم چون فکر می کنم او عالی بازی کرد. اما در نهایت، مهمترین عنوانی که شما می توانید در کارنامه خود داشته باشید، جام جهانی است. هنگامی شما در مورد بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو یا مسی صحبت می کنید، در مورد بازیکنانی در کلاس جهانی صحبت می کنید و برای آنها بهترین ها را آرزو می کنید. من به مانوئل نویر رأی داده بودم، برایش امیدوار بودم اما متأسفانه او برنده نشد." 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 17:59

مهم باغیرت بازى کردنه مثله شوانى ونویر نه یه جایزه که مافیا اونرو انتخاب میکنن

امیر مونیخی چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 18:56

بله کاملا درسته
همین ک پرتغال رو تو بازی اول
زدیم و پنالدو نتونست هیچ غلطی
بکنه واسه من یکی ک کافی بود
البته قهرمان جهان بودن هم ک جای
خودش رو داره

محمدرضا اشتایگر چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:33

از بچه گی تا اخر عمرم عاشقتم

هاینریش هیملر(اریایی) چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:50

اسم ما مانشافت ما یک یا چند نفر نیستیم.ما یک تیم هستیم که همه عالین.مانشافت یعنی عشق ماشافت یعنی اسطوره مانشافت یعنی اتحاد مانشافت یعنی مردانگی معرفت انسجام و......دم همه ی مانشافتی ها گرم.همشون با اخلاق و با معرفتن.عاشق همه ی مانشافتی ها هستم ولی یه نمه بگی نگی مولر و یوگی از همه بیشتر دوست دارم(گفتم یه کوچولو بیشتر از بقیه)همشون عالین.فدایی دارن

هاینریش هیملر(اریایی) چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:52

لام یکی از ارکان مهم قهرمانی های پرتعداد بایرن در فصول اخیر است. او که در نیم فصل اول بوندسلیگا با مصدومیت شدیدی روبرو شد، امیدوار است در نیم فصل دوم بازهم بتواند بازی های خوبش برای بایرن را تکرار کند.
لام به نشریه اکیپ گفت:" من تا سال 2018 با بایرن قرارداد دارم و در آن زمان، 34 ساله خواهم بود. فکر می کنم بهترین زمان برای خداحافظی از فوتبال همان موقع باشد. من از آن دسته بازیکنان نیستم که در انتهای دوران فوتبالم به قطر یا آمریکا بروم. می خواهم در اوج و در بایرن از فوتبال خداحافظی کنم."
لام در مورد رقبای بایرن در لیگ قهرمانان گفت:" دوست دارم یک بار دیگر با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شوم. در این راه، جدی ترین رقبای بایرن، رئال، چلسی و بارسلونا هستند. در مورد پی اس جی از الان نمی توانم نظری بدهم. باید بازی آنها مقابل چلسی را ببینم و بعد نظرم را خواهم گفت."(این است مردانگی و انسانیت.بدون هیچ ریایی واقعا افرین.

علیرصا حیدریان چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 21:03

کلینزمن مردی که خدا مهرش را به دل انسان می اندازد.

Matthaus پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 15:01

نیما .... ریدی پسرم

نازی پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 18:11

خوبه خودتتم قبول داری که رونالدو و تیمش لشکرشکست خورده بودن وهستن

DaPhNe پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:17

خب میخواستین لشکر شکست خورده نباشین آقا شما که ادعاتون میشه پس چرا در مقابل قهرمان جهان همیشه مثل رونالدو یا این حالتی هستین یا مثل مسی این حالتی .............................. واقن چرا همیشه وقتی از دور مارو میبینین پشت سکو ها قایم میشین ... ماجرا چیه ؟؟ بچه زدن نداره که ما بهتون رحم میکنیم مثلا بازی فینال جامو میبریم بعدش در بازی دوستانه با آرژانتین میزاریم ببره خخخ مبارکش
در فینال هم حق تیم حق خور و پنالتی گیر آرژانتین نبود که با زور همکاری داور بیاد بالا باید هلند به مصاف ما میومد ...

هاینریش هیملر(اریایی) پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:57

اقا نیما ..... خواهشن کرسی شعر نگو عزیزم.استخوان نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد