وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یونایتد مصمم به دراختیار گرفتن مولر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، منچستریونایتد به طور جدی در پی دراختیار گرفتن توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ است.

 به گزارش دیلی استار مهاجم 25 ساله تیم ملی آلمان در ماههای اخیر به یکی از اهداف اصلی یونایتد در بازار نقل وانتقالات تبدیل شده و لوئی فن خال می خواهد هرطور شده او را به لیگ برتر منتقل کند. به خصوص که در این مدت شایعاتی هم در مورد تمایل مولر برای ترک بایرن به گوش رسیده بود. مولر ظاهرا از مدیر برنامه های خود خواسته تا راهی برای جدایی او از بایرن مونیخ پیدا کند. رئال مادرید هم جزو تیمهای خواهان مولر است. البته اگر بتواند گرت بیل را به تیم دیگری بفروشد.

مولر در مورد رابطه اش با فن خال در تابستان حرف زده و گفته بود که رابطه او و مربی هلندی فراتر از یک رابطه معمول بین مربی و بازیکنان است. اما در عین حال تاکید کرده بود که تا تابستان 2017 با بایرن مونیخ قرارداد دارد.  

 

منبع

نظرات 16 + ارسال نظر
امیر مونیخی سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 22:31

نههههههههه
توماس فروشی نیست
غیر ممکنه بایرن رو ول کنه

فرانک سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 22:34

بیلد و تشبیه کریس رونالدو به گوزن

کریستیانو رونالدو روز گذشته بر خلاف میل نشریات آلمانی، موفق شد توپ طلا را بدست بیاورد.
کریستیانو رونالدو شب گذشته در زوریخ پس از دریافت توپ طلا آنچنان ذوق زده بود که فریاد بلندی از خوشحالی سر داد. این فریاد او باعث شده تا در شبکه های اجتماعی، مورد تمسخر برخی مخالفانش قرار بگیرد و حتی برخی نشریات آلمانی و آرژانتینی نیز همین موضوع را بهانه شوخی خود با رونالدو قرار داده اند. یکی از همین شوخی ها را نشریه بیلد در نسخه اینترنتی خود با رونالدو انجام داده است

فرانک سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 22:36

خاوی مارتینز: عجله‌ای برای برگشتن ندارم

ملی‌پوش اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره دشوار و طولانی مصدومیت، تمرینات سبکی را به صورت انفرادی خاوی مارتینز که همراه با تیمش برای برپایی اردویی جهت امادگی شروع دور برگشت بوندسلیگا، هم‌اینک در دوحه قطر بسر می‌برد، در مصاحبه‌ای گفت:" امیدوارم در ماه مارس بتوانم در تمرینات تیم شرکت کنم. البته تاریخ دقیقی مشخص نیست چونکه همه چیز به وضعیت زانویم بستگی دارد. باید خیلی احتیاط کنم."
مارتینز اواسط ماه آگوست در دیدار سوپرجام آلمان که بین بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند برگزار شد ( و با برد دو بر صفر زردپوشان وستفالن خاتمه یافت) به شدت آسیب دید. او در حال حاضر در اردوی بایرن در قطر حاضر است و گام‌های آرامی را برای برگشتن به وضعیت ایده‌آل برمی‌دارد.
وی افزود:" می‌خواهم با راه رفتن شروع کنم. ماهیچه آسیب‌دیده‌ام باید به آهستگی بازسازی شود. پپ گواردیولا هر روز با من حرف می‌زند. این برایم مهم ایت چونکه گاهی تیم را که در زمین می‌بینم، غصه می‌خورم. آرزو دارم دوباره بازی کنم."
این بازیکن در آگوست 2012 در ازای مبلغ 40 میلیون یورو از اتلتیکو بیلبائو به بایرن مونیخ پیوست و در زمان مربیگری یوپ هاینکس، نقشی کلیدی در نرکیب باواریایی‌ها داشت آغاز کرده است اما برای برگشتن عجله ندارد.

آلمان 90 + 14 سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 22:46

زمانی که رونالدو اون صدای عجیب از اونجاش در میاره پلاتر وحشت زده یه تکونی میخوره حتما دوباره خوب ببینید....از اینجا ببینید http://www.aparat.com/v/BgT8H

mojtaba سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 23:08

معلوم نیست چه اخلاق گندی این گواردیولا داره که هرچی بازیکن خوب که باهاشون خاطره داریم رو داره فرا ی میده از بایرن...کروس و مانژو و حالا مولر...بابا جون مادرت برو تیم مارو به تاراج نده...اصلا تصورش هم سخته که مول بره...

kamyar سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 23:48

توماس همین چند وقت پیش قراردادشو تا 2019 تمدید کرده اونموقع چطوری رفته به مدیر برنامه هاش گفته یه تیم جدید برام پیدا کن ، این همش شایعه است بابا باور نکنید. گفته بودن ریبری اخر فصل میخواد بره که اونم مزخرف بود تیم الان رو دوره شایعه دورش زیاده.

شایان باواریایی سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 23:57

باور نمیکنید بابا به پیر به پیغمبر ریبری میخواد این فصل از بایرن بره

kamyar چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 01:50

خب شما یه منبعی چیزی بده ما هم بدونیم میخواد بره اگه منبعت اخبار ورزشی صدا و سیما است که هیچی داداش بیخیال.
ریبری فعلا با بایرن قرارداد داره به نظرت میتونه همینطوری ول کنه بگه من دیگه نمیخوام برا تیم بازی کنم ؟ احه باید با عقلم جور در بیاد دیگه مگه نه؟

googooli چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 03:59

اگه بره واسه المان بهتره. هم تجربش بیشتر میشه هم من بنظرم میاد پپ زیاد بهش اعتقادی نداره. اگه روبن ریبری و لوا مصدوم نباشن مولر از نظر پپ گزینه چهارمه. اگه بره خراب نمیشه

سعید بایرنی چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 08:24

حرف مفت

German چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 08:48

کجا بره . بایرن در 3 تورنومنت بزرگ رقابت میکنه . نمیشه همش از روبن استفاده کرد . پپ هم به مولر اعتقاد داره در 80 درصد بازی به مولر اجازه ی بازی داده . مولر بازیکن بسیار بزرگیه که در هافبک هجومی وسط و راست و به عنوان مهاجم کاذب میشه ازش استفاده کرد . این منچستر هم شورشو درآورده . همه ی بازیکن ها رو میخاد . دوستان خوب شد گفتید شایعه است . از وقتی این خبر شنیدم قلبم داره از حلقم میزنه بیرون . منچستری ها اینو بدونید که مولر بایرنی بوده و بایرنی هست و بایرنی خواهد بود . پس دنبال یک بازیکن دیگه برید و اینقدر برای بایرن شایعه درست نکنید

Müller چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 09:47

مگه خودش تابستون نگفت که پیشنهاد نجومی منچستر رو رد کرده ؟ مولر بهترین بازیکن دنیاست ، اگه بره من افسردگی میگیرم ...

کریم چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 10:49

گوه می خوره یونایتد

MERSAD33 چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 12:56

نمیره بابا

دوست رویس چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 16:15

همه میدونن مولر فقط در لباس بایرن بود و هست وخواهد بود تو 3 نامزد به جای پنالدو باید استاد مولر بود

vida پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 00:49

منچستر ... میخوره که بخواد مولرو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد