وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: اکنون به بازنشستگی فکر نمی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس خط میانی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان اعلام کرد که حداقل در سه یا چهار سال آینده به بازنشستگی از دنیای فوتبال فکر نمی کند.

باستین شواین اشتایگر پس از درخشش در جام جهانی به سبب مصدومیت،بخش اعظم فصل فوتبالی 2014-15 را از دست داد اما پس از گذراندن دوران نقاهت به خوبی توانست در ترکیب تیم جای بیفتد.

کاپیتان جدید ژرمن ها در مورد زمان بازنشستگی اش از دنیای فوتبال گفت:"بنظرم این قابلیت را دارم تا حداقل برای سه یا چهار سال سطح فعلی خودم را حفظ کنم.از اینکه پیش از تعطیلات نیم فصل توانستم به مادگی کامل برسم بسیار خوشحال هستم."

شواینی که تا سال 2016 با بایرن قرار داد دارد،عجله ای برای تمدید قرارداد از خود نشان نمی دهد:"نمی دانم که آیا بین مدیربرنامه هایم و سران باشگاه گفتگویی صورت گرفته است یا که نه.من دغدغه ای در این مورد ندارم و تمامی تمرکزم را بر روی موفقیت با بایرن گذاشته ام.امیدوارم چه در لیگ قهرمانان و چه در بوندس لیگا بازی های خوبی از خود به نمایش بگذاریم." 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 07:37

حداقل باید تا 40سالکى بازى کنه

DaPhNe چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 12:10

زور میگی آقا !!!!!!! بایدی وجود نداره .....
شیرمون خودش تا 40 سالگی بازی میکنه دیگه نیازی به باید نیست
عاشق غیرتشووووووو بازیشوووووووو خودشمممممم

دوست رویس چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 12:42

بازیکن باغیرت میخوام مثل توتی تو 38 سالگی گل برگردون بزنی البته به ما نزنی ها به پنالدو اینا بزن قوربون قد و بالات برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد