وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: رونالدو با شایستگی توپ طلا را دریافت کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن می گوید رونالدو شایستگی دریافت توپ طلا را داشته است.

به نقل از فرانس فوتبال، وینگر هلندی بایرن مونیخ که به در تیم منتخب سال فیفا جای گرفت درباره انتخاب رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال جهان گفت:

"او قهرمان چمپیونزلیگ شد و گل های زیادی به ثمر رساند و شایسته دریافت توپ طلا بود. حضور در تیم منتخب افتخاری بزرگ برای من است، آن هم در کنار این همه بازیکن بزرگ. فن پرسی گل فوق العاده ای در جام جهانی به ثمر رساند اما متاسفانه جایزه بهترین گل را دریافت نکرد، با این وجود او کماکان مردی خوشحال است." 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
ریبرو سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 15:32

شاه روبن عزیز حرف تو برای بایرنی ها خیلی با ارزشه یه دونه تویی یه دونه لام و ریبری و شواینی باشه شاه روبن تو میگی رونالدو شایستگیش رو داشت ما قبول میکنیم اگه این حرف رو زیدان مارادونا پله کروس کاسیاس رونی یا همه ی ستاره های فوتبال میزدن من قبول نمیکردم تو برامون خیلی با ارزشی روبن عزیز هر چند به نظر من توپ طلا باید به تو میرسید تو عالی هستی اعجوبه ای اسطوره ای سلطان سوم شدنتم به عنوان سومین مهاجم برتر جهان تبریک میگم در دل بایرنی ها جای داری اسطوره ی فوتبال

روبن سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 15:35

من طاقت اون روزی رو که روبن میخواد خدافظی کنه ندارم اشک همه ی بایرنی ها در میاد خدا کنه تا 38 سالگی تو بایرن بمونه و افت نکنه

دوست رویس سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 16:36

چون مثل خودشه میگه کچل مغرور دیشب سر حق رو بریدن وقتی نویر ومسی جام جهانی رو به هم ریخته بودن پنالدو داشت از تلویزیون نظاره میکرد هر کی منفی بده عاقش میکنم

شواینی سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 17:17

اقای دوست رویس دفعه اخرت باشه به ستارمون توهین میکنی ما بایرنی ها عاشق سلطان روبنیم

دوست رویس سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 20:34

ببخشید شواینی جون

DaPhNe چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 13:38

عاشق بایرن و بازیکناش و تیم ملی المانم
امااااااااااااا امااااااااااا اگه به شایستگی بود که شایسته تر از مانوئل نبود
نخیر آقا برای این مراسم مثل دفعات قبل معیار ها پوووووووووووچ بود
وگرنه عایااااااا مسی لایق 4توپ طلاس ؟؟؟ عایاااااااا کریس لایق 1+2 توپ طلاس ؟؟؟
اگه روبنو دیدم ازش حتما میپرسم از کدوم شایستگی گفتی ؟؟؟ که من ندیدم
و همچنین لواندوفسکی

نوید چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 15:23

این روبن داره زیادی چرت میگه هر سال هم بهش اضافه میکنه مثلا میخواد بگه من خیلی واقع بین هستم اگه خیلی رونالدو رو دوس داری تو هم مثل کروس پوفیوز برو رعال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد