وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: آرزویم در سال جدید قهرمانی در فینال برلین است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نماینده قهرمان رقابت های جام جهانی 2014 با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مراسم برترین های فوتبال جهان پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

طرفداری - به گزارش وب سایت AS  مانوئل نویر دروازه بان آلمانی باشگاه بایرن مونیخ آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مراسم برترین های فوتبال جهان در سال 2015 ابراز امیدواری کرد که در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در شهر برلین حضور داشته باشد.

جام جهانی 2014: از نظر من فوتبال در همه جای جهان  هر روز نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری داشته و برای همین اعتقاد دارم که قهرمانی در رقابت هایی نظیر جام جهانی بسیار دشوار است. در برزیل فضا و شور اشتیاق بی نظیری برای جام جهانی برقرار بود و واقعا خوشحالم که در آن فضا توانستم فوتبال بازیکنم و به قهرمانی برسم.

حضور تکنولوژی در فوتبال: علی الخصوص برای من به عنوان دروازه بان اتفاق مهمی بود زیرا که در گذشته بار ها شاهد آن بودم که داوران به علت درست ندیدن چنین صحنه هایی نتایج را به گونه دیگری رقم زده اند. 

تفاوت حضور در بازی های باشگاهی و ملی: تفاوت اصلی این است که در تیم ملی با هم وطن های خود هستید، اما در رقابت های باشگاهی از سراسر دنیا در تیم شما بازیکن هایی وجود خواهند داشت و به همین دلیل در بازی های باشگاهی  سبک و شیوه بازی شما تفاوت زیادی نسبت به بازی های ملی خواهد کرد زیرا که برای مثال شیوه نگرش به فوتبال در آلمان به طور کلی با کشور هایی نظیر اسپانیا یا انگلستان و همجنین مربیان این کشور ها تفاوت بسیاری دارد.

آرزو ها برای سال 2015: تمرکز اصلی من برای سال پیش رو رقابت های باشگاهی است و اهداف من همچون همیشه قهرمانی در تمامی رقابت های پیش رو است. البته که فینال این فصل لیگ قهرمانان در برلین یک اتفاق ویژه است و امیدوارم که به همراه بایرن در بریل جشن قهرمانی رقابت ها را بگیریم. در تیم ملی نیز هدف ما در حال حاضر صعود به رقابت های یورو 2016 خواهد بود.

کریستیانو رونالدو:  او نقش کلیدی را در قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را داشت و در فصل گذشته با عملکرد فوق العاده اش نسان داد که چه بازیکن با کیفیتی است.

در کنار چه بازیکنی علاقه دارید که بازی کنید؟ همواره از حضور در جمع بهترین بازیکنان حهان لذت برده ام و البته همانند همه در کودکی نیز رویای بازی در کنار بازیکنانی را داشته ام، اما گمان نمی کنم که بتوانم تنها یک نفر را برای شما از میان آن همه بازیکن فوق العاده نام ببرم، زیرا که کار بسیار دشواری است.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
باستین دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 22:41

عزیزم این یکى مثله جایزه نیست مافیا انتخابش کنن دست خودمونه که قهرمان بشیم خوب تلاش کن حقتو اون عوضى ها با ناداورى دادن رونالدو عوضى

M.H.P Super Bayern سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 11:00

سوپر بایرن من قهرمان برلین خواهد شد شک نکنید
درود بر تمام بایرنیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد