وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر یا رونالدو؟ توپ طلا به کدام بازیکن می رسد؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مراسم معرفی بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال گذشته از ساعاتی دیگر در شهر زوریخ سوئیس آغاز خواهد شد.

در این رقابت کریستیانو رونالدو و مانوئل نویر نسبت به لیونل مسیاز شانس بیشتری  برای دریافت این جایزه برخوردار هستند و جالب اینجاست که افرادی همچون یواخیم لو مربی تیم ملی آلمان و دیه گو مارادونا ، نویر را شایسته دریافت این جایزه می دانند. از نظر اسطوره فوتبال آرژانتین مسی و رونالدو در سال 2014 فقط استراحت کرده اند! اما در مادرید همه بانظر او مخالف هستند. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی در واکنش به اظهارات پلاتینی که گفته بود نویر را به رونالدو ترجیح می دهد، از او خواست که سکوت اختیار کند. در بارسلونا هم تقریبا هیچکس امیدی به پیروزی مسی در این رقابت ندارد. ضمن اینکه تائید محرومیت های فیفا سبب شده که هیچ یک از مدیران این تیم در زوریخ حضور نداشته باشند.

در مراسم امروز یکی از بحث برانگیز ترین توپ طلاهای تاریخ به فرد برنده اهدا خواهد شد. تقریبا همه معتقدند که فرد برنده بین رونالدو و نویر انتخاب خواهد شد.  درصورت برنده شدن نویر، او اولین دروازه بانی است که از سال 1963 تاکنون این جایزه را تصاحب می کند . همچنین او اولین بازیکن آلمانی بعد از لوتار ماتئوس خواهد بود که در سال 1990 این جایزه را دریافت کرده بود. رونالدو هم با کسب این جایزه به رکورد پلاتینی و فن باستن و کرویف خواهد رسید که هرکدام 3 بار توپ طلا را دریافت کرده اند. مسی هم که با چهار توپ طلا رکورددار مطلق این جایزه است، درصورت برنده شدن به رکوردی دست پیدا می کند که عبور از آن برای بقیه تقریبا غیرممکن خواهد شد.

فیفا و فرانس فوتبال تا امروز هیچ اخباری از نتایج تقریبی رای گیری منتشر نکرده اند و البته احتمال خلق شگفتی نظیر آنچه در سال 2010 رخ داد و با وجود درخشش اسنایدر، انیستا و ژاوی، مسی برنده جایزه شد هم وجود دارد. رقابت برای دریافت جایزه بهترین مربی هم دوئل اصلی بین یواخیم لو و کارلو آنچلوتی خواهد بود و سیمئونه به احتمال زیاد نفر سوم خواهد شد. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
باستین دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 19:42

به رونالدو اونم با مافیا

germany دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 20:55

من که می گم نویر می تونه بگیره

امیر مونیخی دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 20:56

اگه ب رونالدو رسید ب درک
خود نویر افت روحی نکنه
واسه من یکی کافیه

علی باواریا دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 22:45

FIFA = mafia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد