وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لحظه به لحظه با کنفرانس خبری کریستیانو رونالدو، لئو مسی و مانوئل نویر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در ادامه به صورت همزمان کنفرانس خبری سه کاندید نهایی توپ طلا را مرور می کنیم.

در حال حاضر به طور همزمان سه کاندید نهایی توپ طلا در کنفرانس خبری پیش از توپ طلا شرکت کرده اند.

رونالدو: "من فکر می کنم که یک جام جهانی خوب بود و بسیار منظم سازماندهی شده بود. بهترین تیم یعنی المان قهرمان شد ولی برای پرتغال خوب نبود. من فکر می کنم مهمترین چیز عملکرد خوب و یکنواخت آلمان بود و آن ها توانستند به رکورد خوبی برسند. پرتغال اشتباهاتی داشت و من امیدوارن در سال های بعدی آن ها تکرار نشود."

مسی: "مردم از جام جهانی لذت بردند و من تمام تمرکزم بر روی آرژانتین بود. با وجود تمام سختی ها ما پیش رفتیم و فارغ از نتیجه حرکت مثبتی داشتیم."

نویر: "بردن جام در برزیل سخت تر شده بود چرا که جو بسیار سخت و باشکوهی بود ولی ما لذت کافی بردیم و البته زمانی که شما قهرمان می شودید، برای شما قشنگ تر هم می شود."

مسی: "من فکر می کنم عملکرد رونالدو بسیار چشمگیر بود و او سال فوق العاده ای داشت."

رونالدو: "به نظر من تکنولوژی اگر به زیباتر شدن فوتبال و کمک کردن برای نشان دادن خودش بکند، بسیار مفید خواهد بود."

مسی: "ما هر سال یک ماموریت داریم و آن هم قهرمانیست. بسیار سخت است اما ما همیشه سعی خودمان را می کنیم. اول در باشگاه و ما سپس کوپا آمریکا را داریم. بعد از جام جهانی حالا شاید همه حس بهتری نسبت به آرژانتین دارند." 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد