وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: می‌ترسم کریستیانو برنده توپ طلا شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، معاون باشگاه بایرن‌مونیخ اعتراف کرد که از برنده شدن رونالدو در مراسم اهدای توپ طلا می‌ترسد.


کارل هاینس رومنیگه تأیید کرد که گمان می‌کند کریستیانو رونالدو بتواند مانوئل نویر را شکست دهد و برنده توپ طلا شود. وی اظهار داشت: با توجه به انتظاراتی که در روزهای اخیر مطرح شد، به نظر می‌رسد اتفاق آرا به این ختم شود که کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا شود و اگر با خودم رو راست باشم، می‌ترسم که این مسئله درست باشد.

نویر که توانست در سال 2014 به همراه تیم ملی آلمان قهرمان جام‌جهانی شود، یکی از سه نامزد نهایی کسب جایزه توپ طلا است. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دیگر نامزدهای کسب این جایزه هستند.

رومنیگه به شدت بر این باور است که دروازه‌بان بایرن‌مونیخ باید به دلیل عملکرد درخشانش در جام‌جهانی برنده این جایزه شود. مراسم گالا امشب در زوریخ برگزار می‌شود. رومینیگه صحبت‌های میشل پلاتینی، رئیس یوفا را تکرار کرد و گفت: جام‌جهانی باید یک عامل تعیین کننده باشد. این مهم‌ترین رویداد در بازی‌ها است.

وی همچنین انتظار دارد که یواخیم لو نیز به دلیل نقشی که در رسیدن آلمان به قهرمانی در جام‌جهانی داشت، به عنوان مربی سال انتخاب شود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد