وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشترونز: حواشی بزرگترین تهدید بایرن هستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عضو سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ معتقد است حواشی مهمترین و بزرگترین خطر بایرنی ها در نیم فصل دوم خواهد بود.

باواریایی ها به سبب مصدومیت چندین مهره ی کلیدی خود در ابتدای این فصل نفراتی همچون بن عطیه، آلونسو و برنات را به جمع خود افزودند. حال با بازگشت تدریجی مصدومین رقابت برای قرارگرفتن در ترکیب اولیه ی بایرن به شدت افزایش خواهد یافت.

با این تفاسیر توماس اشترونز بازیکن سابق بایرن و تیم ملی آلمان معتقد است که حواشی بوجود آمده در رختکن بایرن بزرگترین خطر برای این تیم خواهد بود: "در راه رسیدن به جام های این فصل، من تنها یک خطر را در سر راه بایرن می بینم. وقتی همه ی مصدومین بایرن به شرایط بازی برسند، ممکن است باشگاه دچار برخی حواشی به سبب نیمکت نشینی بازیکنان بزرگ بشود. من مطمئن هستم که بایرن بوندسلیگا را خیلی زود تصاحب می کنند. در واقع رقیب آن ها در آلمان، فقط خودشان هستند."

اشترونتس همچنین عنوان کرد که مشتاق است تا ببیند بایرن چگونه با مشکلی که فصل قبل گریبان گیرش شد در این فصل برخورد خواهد کرد: "بایرن فصل قبل بوندسلیگا را خیلی زود کسب کرد که همین باعث شد تا تمرکز آنها در بازی های اروپایی از بین برود. آن ها بعد از کسب جام داخلی نتوانستند فرم خود را بازیابند. بی شک هواداران نمی خواهند تا این قضیه را در این فصل هم مشاهده کنند. باید دید که پپ برای جلوگیری از این وضعیت چه خواهد کرد." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mojtaba شنبه 20 دی 1393 ساعت 23:50

امیدوارم وقتی اسپانیایی ها اماده بشن المانی ها نرن رو نیمکت...
همین الانشم از هفت هشت المانی که همیشه تو بایرن فیکس بازی میکردن رسیدیم به دو سه تا...
البته حساب مارتینز با بقیه اسپانیایی ها جداست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد