وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد گلادباخ از سیاست نقل و انتقالات بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باشگاه مونشن گلادباخ،از سیاست ها باشگاه بایرن مونیخ، مبنی بر جذب بازیکنان جوان انتقاد کرد.

بایرنی ها در سال های اخیر جذب بازیکنان جوان و نوجوان را در دستور کارخود قرار داده اند که در این راستا پس از جذب وایزر و سینان کورت، به تازگی یوشوا کیمیچ از اشتوتگارت را هم به خدمت گرفته اند.

حال مکس ایبرل مدیر ورزشی گلادباخ معتقد است که برای فوتبال آلمان بسیار بهتر خواهد بود که اگر استعدادهای جوان در باشگاه های خودشان به بازیکنی کلیدی تبدیل شوند تا اینکه با هزینه ای ناچیز به باشگاه های بزرگ بپیوندند: "من نمی دانم که بستن قرارداد با یک فوتبالیست جوان وقتی وی هنوز در بدو راه است برای فوتبال آلمان مفید خواهد بود یا که نه. بازیکنان جوان می توانند بدون پیوستن به بایرن هم به فوتبالیستی بزرگ تبدیل شوند. در این صورت باشگاه های دیگر هم می توانند از این استعداد ها بهره مند شوند." 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
German جمعه 19 دی 1393 ساعت 12:54

نگو از سیاست بایرن ناراضی هستی ................. بگو به سیاست بایرن حسودیت میشه

lahm جمعه 19 دی 1393 ساعت 17:33

تا حدودی حرفش درسته تا حدودی غلط این که ما استعدادها رو کنار هم نگه داریم و رشد بدیم برای تیم ملی آلمان عالیه ولی از طرفی تو بایرن واقعا بعضی بازیکنا در نمیان بگیر نگیرش زیاده و البته ما باید کارمونو ادامه بدیم بعدش اگه نشدن قرضی میدیم که رشد کنن!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد