وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناراحتی هوب استیونس از بایرنی شدن کیمیچ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اشتوتگارت از اینکه این باشگاه بدون اطلاع وی اقدام به فروش یوشوا کیمیچ به بایرن کرده است بسیار ناراحت است.

یوشوا کیمیچ هافبک دفاعی 19 ساله تیم فوتبال اشتوتگارت که به صورت قرضی در ردبول لایپزیک عضویت دارد هفته گذشته به صورت رسمی با بایرن به توافق رسید و از آغاز قصل آینده در این تیم توپ خواهد زد.

هوب استیونس سرمربی اشتوتگارت که به هیچ عنوان از این انتقال راضی نیست در گفت و گو با اشپورت1 می گوید:" قطعا مدیر برنامه های این بازیکن، خانواده او و خود او به دنبال بهترین انتخاب هستند و من به خوبی می دانم که نمی توان به راحتی به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی داد، من این بازیکن را دوست داشتم و بسیار خوشحال می شدم که بتوانم با او کار کنم اما هفت میلیون یورو هم پول بسیار زیادی است برای بازیکنی که هنوز در بوندسلیگا هیچ تجربه ای ندارد و به نظر من باشگاه این تصمیم را از مدتها پیش اتخاذ کرده بود و مخالفت من هم نمی توانست تاثیر گذار باشد."  

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه ای به نام گردمولر دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 12:16

بهترین گلزنان تاریخ تیم های ملی ازنظر میانگین گلزنی
1. پل نیلسن (دانمارک)

بازی:‌ 38

گل: 52

میانگین: 1.37

یک رکورد خارق العاده در ابتدای قرن بیستم. نیلسن پنج سال پیش از آنکه جام جهانی راه اندازی شود از دنیای فوتبال کناره گیری کرده بود اما رکورد او برای همیشه باقی مانده است. یان دال توماسون تنها مهاجم دانمارکی است که موفق به زدن 52 گل شده اما در 112 دیدار ملی
2. سون رایدل (سوئد)

بازی: 43

گل: 49

میانگین: 1.14

9 هت تریک در 9 سال حضور در تیم ملی فوتبال سوئد بین سال‌های 1923 تا 1932. رایدل با 6 گلی که در المپیک 1924 زد سوئد را به مقام سوم المپیک رساند
3. گرد مولر (آلمان)

بازی: 62

گل: 68

میانگین: 1.09

میانگین گل‌های زده او در تیم ملی بیش از یک گل در هر دیدار است. رکورد مولر زمانی به ثبت رسیده که مانند امروز دیدارهای دوستانه زیادی بین تیم‌های ملی فوتبال کشورهای مختلف انجام نمی‌شود. او در سال 1974 موفق به فتح جام جهانی شد در حالی که دو سال پیش از آن نیز در اروپا قهرمان شده بود.
4. فرانس پوشکاش (مجارستان)‌

بازی: 85

گل: 84

میانگین:‌0.99

نایب قهرمان جام جهانی در سال 1954 که موفق شد در دیدار نهایی مقابل آلمان غربی گل بزند. رکورد گلزنی او فوق العاده است و دو سال پیش از این جام جهانی موفق به کسب مدال طلای المپیک شده بود. درست است که او بعدها برای تیم ملی اسپانیا نیز به میدان رفت اما هیچگاه نتوانست نمایشی که در مجارستان داشت را تکرار کند.
5. کونیشیگه کاماموتو (ژاپن)

بازی: 84

گل: 80

میانگین: 0.95

او هفت بار عنوان بهترین بازیکن سال ژاپن را به دست آورد. از کاماموتو به عنوان نخستین بازیکن با استعداد ژاپنی یاد می‌شود. درست است که ژاپن در سال‌های اخیر به یک تیم خوب و بین المللی بدل شده است اما بین سال‌های 1964 تا 1977 کاماموتو فقط توانست در المپیک بازی کند


من تعجب می کنم از اونایی که میگن پله برترین بازیکن تاریخ فوتباله.کلا اکثر گلاش در لیگ کاملا آماتور برزیل زده شده ولی مولر دربوندس لیگا .بااین وجود درتمام زمینه ها ازگردمولر پایین تره.آمارهایی که دفعه قبل داده بودم هم موید این مطلبه.
گردمولر=1461 گل(در1268بازی)
پله=1283 گل(در1375 بازی)
ضمنا گردمولر در سال 2000 بهترین وموفق ترین گلزن قرن شناخته شد.
به نظرمن بهترین دروازه بان تاریخ اولیورکان-بهترین مدافع تاریخ بکن باوئر کبیر-بهترین هافبک تاریخ ولفگانگ اوورات یا گونتر نتزر-بهترین مهاجم تاریخ فوتبال گردمولر وبهترین تیم تاریخ فوتبال آلمان.
ضمنا علی دایی هم در آمار بالا نهمین گلزنه از نظرمیانگین گلزنی.

امیر مونیخی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 17:57

افسانه ای ب نام گرد مولر
مرسی مطلب بسیار خوبی بود

German دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 18:16

من تا به حال اسم پل نیلسن دانمارکی یا سون رایدل سوئدی رو نشنیدم .خاک بر سر این رسانه بکنند که از فوتبال قرن بیستم فقط بلدن راجب پله و مارادونا صحبت کنند . فیفا چه جوری پله رو به عنوان بهترین بازیکن قرن انتخاب کرد !!!!!!!!!!!!!!! گرد مولر از همه لحاظ از پله سر تره ..........

German دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 18:28

افسانه ای به نام گرد مولر دستت درد نکنه .................... این آمار هایی که مینویسی واقعا عالیه

افسانه ای به نام گردمولر دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 19:00

خواهش می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد