وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: یووه رقیب اصلی ماست نه بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی رئال مادرید در اظهار نظری اعلام کرد که در این فصل لیگ قهرمانان بیشتر نگران یوونتوس است تا بایرن مونیخ و چلسی.

رئال مادرید فصل قبل در حالی توانست پس از بیش از یک دهه به مقام قهرمانی چمپیونز لیگ برسد که در مرحله ی نیمه نهایی،بایرن مونیخ را از پیش رو برداشته بود.

در این فصل هم تیم های بایرن مونیخ، چلسی و رئال مادرید با کسب نتایج درخشان در لیگ های خود و همچنین اروپا، از بالاترین شانس برای کسب جام قهرمانی اروپا به شمار می روند. هرچند کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نظر دیگری دارد: "یوونتوس باشگاهی بزرگ و رقیب اصلی ماست. بایرن یا چلسی هم در ترکیبشان بازیکنان بزرگ و کلاس جهانی زیادی دارند اما حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی آن ها که هنوز اعتماد به نفس و تجربه ی لازم حضور در مراحل پایانی رقابت ها را ندارند، نقطه ضعف اصلی شان خواهد بود." 

 

منبع

نظرات 29 + ارسال نظر
عباس جمعه 12 دی 1393 ساعت 23:42

حال این فصل بهتون ثابت میکنیم که نه تو پخی هستی نه تیمت

یادشون رفته کابوس هایی که براشون ساختیم

ایشالا امسال یه کابوس واستون به سازیم که تا سالها یادتون نره

محمد شنبه 13 دی 1393 ساعت 00:00

آنجلو زیاد مغرور نشو .بارسای پپ که بهترین تیم تاریخ بود و تیم کنونی تو در مقابلش چیزی برای قیاس ندارد مگر ندیدی که در نیمه نهایی چگونه به چلسی باخت .باخت چون فوتبال آنروز بر علیه اش بود .حال تو هم زیاد به خود نبال که فوتبال بزرگتر از تیم تو را به گریه آورده .امسال بدست بایرنی سلاخی خواهی شد

M.S.G شنبه 13 دی 1393 ساعت 00:00

یوه مگه شانس بیاره از دست دورتموند دربره.... بعدشم از حالا ترس ورش داشته آنچلوتی جنگ روانی میسازه

sirsir شنبه 13 دی 1393 ساعت 00:20

امسال با دورتموند حذف میشن.ولی کاش به بایرن میخوردن تا اون بلای رو که سر بارسا در جواب شکست 5-1مون بهشون دادیم.به رئال هم جواب بدیم و انتقام سختی رو از این رئال بگیریم

ابراهیم شنبه 13 دی 1393 ساعت 00:25

اینو نگه چی بگه؟
در فرهنگ عامه ایران زمین به اینجور مانورای الکی میگن سوت زدن در تاریکی. ...
ما که میدونیم تو از بایرن نمی ترسی! !!!!!

علیرصا حیدریان شنبه 13 دی 1393 ساعت 00:39

تازه به دوران رسیده. زنده باد بایرن کبیر

German شنبه 13 دی 1393 ساعت 01:16

آنجلوتی و بازیکنان و طرفدارای رئالی یک جور حرف میزنن که انگار از الان شالکه رو زدن . نمیگم شالکه صد در صد رئال رو میزنه اما این شالکه با تیم پارسالش خیلی فرق داره . هونتلار و فارفن و دراکسلر و هوودس مصدوم های شالکه مقابل رئال در سال پیش بودند . تازه شالکه پارسال موتینگ و مه یر که این روز ها خوب داره واسه تیمشون گل میزنه رو در اختیار نداشتند . رئال کار سختی رو در مقابل شالکه امسال داره . پس انجلوتی هر وقت شالکه رو زدین و یوونتوس هم دورتمند رو برد بیا این جا قدقد کن . وقتی امسال همین جوان های بایرن تیمتو له کردن بعدا میفهمی آدم بهتره بعضی جا ها دهنشو ببنده

alireza0007 شنبه 13 دی 1393 ساعت 01:53

بیا اینو بخور ... ابرو ک...ری
مردکه سکته ای

mojtaba شنبه 13 دی 1393 ساعت 02:00

بارسای پپ میگه بهترین تیم تاریخ بوده...
پس بایرن دهه ۷۰ که سه بار قهرمان اروپا شده چی بوده؟
خواهشا تو وبلاگ بایرن به بایرن احترام بزارید...

افسانه ای به نام گردمولر شنبه 13 دی 1393 ساعت 09:03

منم بادوستم موافقم بایرن دهه ی 70 بهترین تیم تاریخه.
ولی بارسای پپ هم عالی بود.
زنده باد بایرن که میخواد دوباره اشک رئالی هارو دربیاره.

فرانک شنبه 13 دی 1393 ساعت 11:37

تو به یوونتوس فکر کن همه ترمکزت رو اون از بایرن غافل شو
ولی وقت خوردی به بایرن و اون موقع یه حالی ازت گرفتیم نگی :بایرن اصلی ترین رقیب ماست
کار ریال به کجا رسیده که از یوونتوس میترسه یعنی ریال اینقدر افت داشته؟؟؟؟

mohammad شنبه 13 دی 1393 ساعت 11:39 http://bayern.blogsky.com

از بس میترسه از بایرن چنین چرت و پرت هایی گفته وگرنه خود خرش هم میدونه که امسال حریف بایرن نمیشه.

MERSAD33 شنبه 13 دی 1393 ساعت 12:41

این جاست که باید گفت زارت!!!!!!
آخه کدوم تیم از یوونتوس میترسه؟؟؟؟؟ آخه یوونتوس هم شد تیم؟؟؟؟؟ اصلا باشگاه های ایتالیا دیگه عددی تو اروپا حساب نمیان
یکی نیست بیاد بگه آخه شما شالکه رو میتونین ببرین.......

mostafa شنبه 13 دی 1393 ساعت 12:44

این یوونتوسی ک این داره میگه همونی نیست ک بایرن از روووش رد شد .....

tarafdar شنبه 13 دی 1393 ساعت 13:54

راست میگه خوب چون فکر بایرن هم براش ترسناکه.ولی یادش رفته قرعه ی یووه،دورتموند شده

لام شنبه 13 دی 1393 ساعت 13:57

رئال نگو شانس خدادادی بگو.....با هرچی تیم ضعیف که همگروه میشن بعدش میبرن هی میان میگن اقتدار رئال!!!!!!!!!!!!!!الانم که با شالکه افتاده.حالا مونده انجلوتی حالا مونده....به تیم خوب نخوردی دادا شما از میلانی که تو اوج نیس 4تا مث هلو خوردید.حالا بزار چلسی و پی اس جی دارن برات...اینا هیچی اتلتیکو که بردن این تیم شده ارزو برا رئالیا.جوجه رو اخر پاییز میشمارن.

علی شنبه 13 دی 1393 ساعت 14:41

یکسال شانسی بایرنو برده فکر کرده خیار کرده ...خخ

Gerdmuller شنبه 13 دی 1393 ساعت 18:29

مث که خودش فهمیده در حد ما نیس

فاطمه یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 13:02

خاک بر سرش ایتالیایی عوضی
چون ایتالیاییه اینو میگه...
وگرنه یووه که از دورتموند میبازه وحذف میشه...
آخی الهی بمیرم بعد از حذف ایتالیا از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال و تحقیر شدن تیم ملی والیبال ایتالیا در برابر ایران عزیز که هیچی ایران تیم بزرگیه ایتالیا از پورتوریکو هم باخت خخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!مخش داغون شده بدبخت نمیتونه اینارو هضم کنه هنوز!!!!!!!!!!!!!
باشه عزیزم هروخت شالکه رو بردین بیا ورررررررر بزن!

ح.ر.واقف یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 20:30

بچه ها من فکر میکنم این طرز فکر آنچلوتی میتونه خیلی به نفع ما باشه. تجربه ثابت کرده تیمی که همه ازش انتظار دارند و شانس بالایی براش قائل هستند که قهرمان اروپا بشه, فشار زیادی روش هست و از همونجا هم ممکنه ضربه بخوره. درست مثل پارسال خودمون که همه شانس بایرن رو حتی بعد بازی رفت با رئال بالا میدونستند ولی همین فشارها تمرکز رو ازمون گرفت و چیزی که رئالیها تو خواب هم نمیدیدند اتفاق افتاد. در خوب بودن رئال این فصل شکی نیست ولی در نظر داشته باشید بایرن با کلی بازیکن مصدومش تا اینجای کار عالی نشون داده و با برگشتن اونا میتونه خیلی خطرناکتر از الان بشه و اینکه پپ هم کسی نیست که از یه سوراخ دوبار گزیده بشه و امثال دیگه از اون تاکتیک حفظ توپ با خلق موقعیت کم خبری نیست و با تجربه ای که از بازی با رئال بدست آورده خیلی مصصم تر از همیشه است برای فتح جام.

مجتبی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 09:18

بایرنیا یادتون رفته یه سال در میون به دست میلان و اینتر میترکیدید، حالا انقد دور برداشتید، فوتبال بالا پایین زیاد داره ، هنوز ردپای ایتالیایی ها روتونهست فکرنکنید این چند سال باعث شده حقارتتون در مقابل ایتالیاییها پاک شده باشه، من خودم شخصا یادمه همیشه وقتی موقع قرعه کشی میشد آرزوم بود بخوریم به یه تیم آلمانی و دوست نداشتم به اسپانیاییها و انگلیسی ها بخوریم چون آلمانیایی زنگ تفریخ خیلی بهتر بودن تا رویارویی با تیمهایی انگلیسی و اسپانیایی

فاطمه دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 12:37

عواااااااااااااا خاک بر سرم بعضیا انگاری یا خر شدن یا خودشونو زدن به خریت مثل اینکه خود خود خود ایتالیا بود که از کاستاریکا باخت ایتالیا عرضه بردن کاستاریکا رو هم نداره آقای به ظاهر محترم درضمن اگه میتونی الان آرزو کن همیشه به آلمان بخورید چقدر پرو ان بعضیاااااااااااااا والا!
والا اگه فوتبال بالا پایین داره والیبال که دیگه بالا پایین نداره این یه جور حقیقت محضه ایتالیایی ها تو همه ورزش هاشون پسرفت کردن وگرنه آخه پورتوریکو هم تیمه ایتالیا ازش باخت؟!ایران پورتوریکو رو مث آب خوردن برد!

sh.t دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 14:09

ما نویر رو داریم که از دروازمون دفاع میکنه و مانع گل خوردنمون میشه و گلزن های خوبی داریم که برامون گل میزنن و ترکیب این دو باعث شکست پر گل شما ریالی ها خواهد بود. شما در برابر بایرن کبیر هیچید.
زنده باد بایرن

مجتبی سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 09:04

فاطمه همین که والیبال رو به فوتبال ربط میدی و تک تک حرفایی که زدی بی منطقه معلومه که خیلی بچه ایی، من دوست ندارم باهات با زبان توهین صحبت کنم، والیبال هایی مثل ایتالیا برزیل روسیه همیشه بودن و هستن شاید 4 تا کشورم هر از چندگاهی پیدا بشن ولی همیشگی نیستن . البته امیدوارم کشورم همیشه سربلند باشه. ولی انقد بی جنبگی هم خوب نیست اگه این تیم تحلیل رفته ایتالیا در والیبال رو یه بار بردیم یه بار هم باختیم . حالا مثلا خوبه منم بیام بگم تیم نوجوانان ایتالیا اومد تو ایران و ایرانو 4 تایی کرد رفت؟ چه ربطی دارن اینا به همدیگه، راستش فاطمه خانم هنوزم ترجیح میدم تو قرعه هامون به آلمانیا بخوریم تا به انگلیسی ها و اسپانیایی ها، البته یونتوس معمولا خیلی در مقابل آلمانها خوب نبوده برعکی میلان و اینتر که معمولا اساسی حال آلمانارو میگرفتن. مخصوصا میلان که اگه یه سر به هیستوری یوفا بزنیصحت حرفام بهت ثابت میشه، البته خوب نیست تو گذشته زندگی کرد ولی نمیشه چشمم از گذشته بست. ایتالیا و آلمان همیشه خوب بودن سال2001 تا 2009 هم آلمانا دوره تاریکی تو فوتبال رو سپری کردن. مگه فوتبالشون تموم شد؟ بازم برگشتن، ما هم برمیگردیم. فوتبال آلمان به روزی افتاده بود که وردربرمن از المپیاکوس رفت و برگشت 10تایی شد. البته حتی توی اوجش هم شالکه از رئال9تایی شد و لورکوزن از پی اس جی گلباران شد. و قولتون بایرن به دست رئال 5تایی. ولی شما برو به دوران اوج ایتالیا نظر بنداز کی چنین باخت های فجیهی دادن آخه

German سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 14:23

یادت رفته همین شالکه اینتر رو 5 تایی کرد . ما چند بار باید از روی شما ایتالیایی ها رد شیم .اوج فوتبال باشگاهیتون هم با حد اقل اختلاف ما رو میبردین . دوست داری به آلمانیا بخورید و دوباره له بشید . تیم ملیتون هم هیچی نیست . تو اروپا که فقط یک بار قهرمان شدین . دو قهرمانیتون هم در 1934 و 1938 جام جهانی رو هم هیچکس قبول نداره . 1934 رو که چک اسلواکی رو با قرعه پرتاب سکه برنده شدید . سال 1938 هم که رهبر ایتالیا در صورت قهرمان نشدن ایتالیا همه ی بازیکن هاشو اعدام میکرد و به خاطر همین همه ی تیم ها میومدن جلوتون از عمد میباختن . الان هم باید لیگتون رو با لیگ سوییس و اکراین و بقیه لیگ های دست 2 اروپا مقایسه کنید . بایرن در زمانی که در اوج نبود تا مرحلهی یک چهارم چمپیونز بالا میومد اما اینتر و میلان اینقدر ضعیف شدن که حتی سهمیه چمپیونز لیگ هم تو لیگ خودشون نمیتونن بگیرن .

مجتبی سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 17:35

شما مراجعه کن به سایت طرفداری من در مورد مصاف تمام رویارویی های 4 قطب فوتبال دنیا پست های مختلف گذاشتم، مثلا تمام تقابل های باشگاه های ایتالیا با آلمان و همینطور تمام رویارویی ها ملی این دو تیم ، اگه منطقی باشه واقعیت ها رو میپذیری و اگه نه که اصلا مهم نیست. من دارم میگم کی فوتبال ایتالیا تو اوجش چنین باخت های فجیهی که شما تو دوران اوجتون میدید داده، شما حرف از بازی اینتر در سال2010 با شالکه میزنید که اینترمربی و بازیکنای خوبش رو از دست داده بوده و تو دوران خوبی به سر نمیبرده،اصلا دیگه فوتبال ایتالیا از سال 2009 به اینور جزء دوران تلخ فوتبال ایتالیا بوده. شما اصلا متوجه حرف من نشدید.

مجتبی سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 17:42

german عزیز من متنو کپی کردم برات بخونی فوتبال به یک بازی نیست:
با سلام خدمت همه دوستان عزیز قصدم از ایجاد این دست نوشته فقط و فقط آمار این دو کشور در زمینه باشگاه های ( جام بشگاه های اروپا از ابتدا تاکنون است ) و هیچگونه جانب داری از هیچ کدام ننموده ام .
منبع : www.uefa.com/history
در این مطلب هم اشاره میشود به همه بازی های گروهی و حذفی که هم تعداد برد و باخت تیمها و هم مساوی تیم های دو کشور با هم و همچنین در مراحل حذفی تعداد مواردی که دو کشور همدیگر را حذف کرده اند نیز آمار میشود.

سال 56/55
در این سال تنها یکبار باشگا ه های این دو کشور با هم مصاف داشته اند مرحله 1/8
رفت : میلان 3 ساربروخن 4 برگشت: ساربروخن 1 میلان 4 در مجموع صعود میلان بانتیجه7بر5
سال 58/57 مرحله 1/4
رفت : دورتمند1 میلان 1 برگشت: میلان4 دروتمند1 در مجموع صعود میلان با نتیجه5بر2
سال 64/63 نیمه نهایی
رفت : اینترمیلان2 دورتمند0 برگشت: دورتمند2 اینترمیلان2 در مجموع صعود اینتر با نتیجه4بر2
سال68/67 مرحله 1/4
رفت: برانشوایگ3 یونتوس2 برگشت: یونتوس1 برانشوایگ0 در مجموع صعود یونتوس
سال72/71 مرحله1/4
رفت: اینتر4 مونشن گلادباخ2 برگشت: موشن گلادباخ0 اینتر0 درمجموع 4بر2 به نفع اینتر
سال73/72 مرحله1/8
رفت: مونشن گلادباخ0 اینتر2 برگشت: اینتر2 گلادباخ0 صعود اینتر با 4 گل
سال76/75 مرحله1/8
رفت : مونشن گلادباخ2 یونتوس0 برگشت: یونتوس 2 مونشن گلادباخ2 در مجموع4بذ2 مونشن
سال83/82
فینال تک بازی : هامبورگ1 یونتوس0
سال89/88 نیمه نهایی
رفت: میلان1 وردربرمن0 برگشت: وردربرمن0 میلان1 در مجموع صعود میلان با نتیجه1بر0
سال90/89 نیمه نهایی
رفت: میلان1 بایرن0 برگشت: بایرن2 میلان1 در مجموع صعود میلان
سال94/93 مرحله گروهی
رفت : میلان 2 وردربرمن1 برگشت : وردربرمن1 میلان1
سال 95/94 مرحله گروهی
رفت: دورتمند1 یونتوس3 برگشت : یونتوس1 دورتمند2
سال97/96 فیتال
دورتمند3 یونتوس1
سال98/97 گروهی
رفت: پارما1 دورتمند0 برگشت: دورتمند2 پارما0
سال99/00 گروهی
رفت: لورکوزن1 لاتزیو1 برگشت: لاتزیو1 لورکوزن1
رفت: میلان1 هرتا0 برگشت: هرتا1 میلان0
سال00/01 گروهی
رفت: هامبورگ4 یونتوس4 برگشت: یونتوس1 هامبورگ3
سال01/02 گروهی
رفت: یونتوس4 لورکوزن0 برگشت: لورکوزن3 یونتوس0
سال02/03 گروهی
رفت: بایرن1 میلان2 برگشت: میلان2 بایرن1
رفت: اینتر3 لورکوزن2 برگشت: لورکوزن0 اینتر2
درو دوم گروهی
رفت: دورتمند0 میلان1 برگشت: میلان0 دورتمند1
سال04/05 گروهی
رفت: اینتر2 وردربرمن0 برگشت: وردربرمن1 اینتر1
رفت: لورکوزن3 رم1 برگشت: رم1 لورکوزن0
رفت: یونتوس1 بایرن0 برگشت: بایرن0 یونتوس1
سال05/06 مرحله گروهی
رفت: شالکه 2 میلان2 برگشت: میلان3 شالکه2
رفت: بایرن2 یونتوس1 برگشت: یونتوس2 بایرن1
رفت: اودینزه1 وردربرمن1 برگشت: وردربرمن4 اودینزه3
مرحله 1/8
رفت: بایرن1 میلان1 برگشت: میلان4 بایرن1 صعود میلان با نتیجه5بر2
رفت:وردربرمن3 یونتوس2 برگشت: یونتوس2 وردربرمن1 صعود یونتوس
سال06/07 مرحله گروهی
رفت: اینتر0 بایرن2 برگشت: بایرن1 اینتر1
مرحله1/4 نهایی
رفت: میلان2 بایرن2 برگشت: بایرن0 میلان2 در مجموع صعود 4بر2 میلان
سال07/08 مرحله گروهی
رفت: وردربرمن2 لاتزیو1 برگشت: لاتزیو2 وردربرمن1
سال 08/09 گروهی
رفت: بایرن3 فیورنتینا1 برگشت: فیورنتینا1 بایرن1
سال09/10 گروهی
رفت:بایرن0 یونتوس0 برگشت: یونتوس1 بایرن4
مرحله1/8
رفت:بایرن2 فیورنتینا1 برگشت: فیورنتینا3 بایرن2 صعود بایرن
فینال
بایرمونیخ 0 اینتر2 پیروزی اینتر
سال10/11 مرحله گروهی
رفت: بایرن2 رم0 برگشت: رم3 بایرن2
رفت: اینتر4 وردربرمن0 برگشت: وردربرمن3 اینتر0
مرحله1/8
رفت: اینتر0 بایرن1 برگشت: بایرن2 اینتر3 صعود اینتر
مرحله1/4
رفت: اینتر2 شالکه5 برگشت:شالکه2 اینتر1 صعود شالکه
سال11/12 گروهی
رفت: ناپولی 1 بایرن1 برگشت: بایرن3 ناپولی2
سال12/13 مرحله 1/4
رفت: یونتوس0 بایرن2 برگشت: بایرن2 یونتوس0

با توجه به نتایج بالا و با در نظر گرفتن بازی رفت و برگشت ناپولی و دورتمند در این فصل سهم هر کشور به شرح ذیل میباشد

ایتالیا35 برد 18 مساوی و 28 باخت و در بازی های مرحله حذفی 13 بار موفق به صعود
آلمان28برد 18 مساوی و 35 باخت و در بازی های مرحله حذفی 6 بار موفق به صعود

ضمنا افتخارات اروپایی این دو کشور در جام باشگاه های اروپا به شرح ذیل است :
ایتالیا 12 قهرمانی و 14 نایب قهرمانی
آلمان 7 قهرمانی و 10 نایب قهرمانی

حالا آمار یوفارم بخواید میزارم فقط در همین حد بگم اونجا وضعتون خیلی خرابتر از اینه

s چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 17:33

مجتبی عزیز فوتبال ایتالیا مثل دایناسورها که زمانی ابهت و بزرگی داشتند از بین رفت شما به زمان های گذشته فکر کنید و فخر فروشی کنید چون فوتبال ایتالیا به گذشته برنمی گردد از همین به خاطر حذف یونتوس از یک چهارم نهایی تسلیت میگم یادم رفت اینم بهت بگم چند سال بعد بقایای شما ها را از زیرزمین در می اورند

مجتبی پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 08:40

s جان عزیز نه درسته که در گذشته زندگی کرد و نه اینکه چشم از گذشته بست، اینهارو مثال زدم که یه یادآوری بهتون بشه، ضمنا از سال 2001تا 2009 فکر میکنم وضع آلمان ها به مراتب بدتر از این چند ساله ایتالیا بوده جوری که ستاره های لیگشون بازیکنای ژاپنی ،کره ایی،ایرانی،آفریقایی و ... بودن و افت وحشتناکی داشت ، نمونش مثال زدم که وردربرمن به دست تیم درجه سومی اروپا المپیاکوس در دو دیدار رفت و برگشت 10تایی شده، با این همه اتفاقات فوتبال آلمان تموم شد؟ اگه اون تموم نشد فوتبال ایتالیا با پیشینیه به مراتب بهتر از آلمان قطعا به روزهای اوجش برمیگرده، در خوصوص یووه و دورتمند هم هرکدومتون که ادعاتون میشه که دورتمند برنده میشه من حاضرم باهش شرط ببندم. همیشه قبل از بازی کری میخونید بعد که میبازید انواع و اقسام بهانه ها رو میارید، از الان میتونم حدس بزنم بهانتون بعد از باخت چیه، دورتمند تو آلمان هفدهمه، تازه مصدوماش برگشتن و غیره و غیره، از سال 2000تا 2009 مدام بایرن به دست میلان و اینتر حذف میشد و تیم ملی آلمان هم به دست ایتالیا ناک اوت میشد باز شما بهانه میگرفتید، شما حق دارد چشمتونو به گذشته ببنید، نتیجه اون شکستهای فاحش میشه اینکه انقد از فوتبال ایتالیا دق دلی داشته باشید و آرزو کنید فوتبال ایتالیا تموم شده باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد