وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فوگتس: تیم ملی آلمان شکست ناپذیر است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برتی فوگتس سرمربی تیم ملی آلمان در دهه 90 میلادی معتقد است تیم آلمان می تواند قهرمان یورو 2016 هم شود.

به نقل از اشپورت آینس، برتی فوگتس که به تازگی از هدایت تیم ملی آذربایجان کنار رفته است در مصاحبه با اسکای گفت: "در حال حاضر تیمی قادر به شکست دادن ما نیست. از نظر رسانه ها ما هنوز به یورو 2016 صعود نکرده ایم، اما این جای نگرانی نیست و ما این کار را انجام خواهیم داد و تورنمنتی درخشان را پشت سر خواهیم گذاشت. "

برتی فوگتس موفق شد آخرین بار ژرمن ها را در یورو به قهرمانی برساند. فوگتس در ادامه صحبت هایش گفت: "آلمان هرگز این تعداد بازیکن جوان و با استعداد را به خود ندیده است و باید بدین خاطر از تمامی آکادمی های سطح کشور تشکر کرد.

"در پست های دفاع کناری، هافبک دفاعی و مدافع مرکزی جوانان با استعدادی در حال شکوفایی هستند. "

فوگتس 68 ساله در ماه اکتبر از هدایت آذربایجان کناره گیری کرد و پس از آن در تیمی فعالیت نداشته است. او درباره آینده کاری خود گفت: "برخی اوقات در رده باشگاهی نمی توان طی 3 یا 4 سال نتیجه ای گرفت. من برای آینده خود بیشتر تصور دارم که از نظر مشاوره ای یا مدیریت ورزشی  فعالیت داشته باشم و خارج از آلمان شانس بیشتری دارم. "
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Führer جمعه 12 دی 1393 ساعت 01:11

دروود.منتظر ادامه یافتن قهرمانیهای تیم ملی آلمان هستیم..زنده باد آلمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد