وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرزوی بایرنی ها برای سال 2015

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنان بایرن مونیخ همچون چند سال اخیر، سال 2014 را هم با شادی و جا به جایی رکورد های مختلف به پایان رساندند.

به نقل از spox، صدرنشینان بوندسلیگا از آرزوهای خود برای سال جدید میلادی به صحبت پرداختند. روبرت لواندوفسکی، ماریو گوتزه، جروم بواتنگ و ژردان شقیری از نفراتی هستند که در آستانه کریسمس، از آرزوهای ورزشی و شخصی خود صحبت کردند.

روبرت لواندوفسکی: "2014 سال بزرگی برای من بود. تبدیل به یک گلزن حرفه ای شدم و در بایرن توپ می زنم. در سال 2015 هم خواهان کسب جام های مختلف با بایرن هستم. امیدوارم سال آینده بهتر از سال های گذشته ی من باشد. "

ماریو گوتزه: "اولین بار بود که در جام جهانی بازی کردم و تجربه ای فوق العاده در برزیل داشتم. می خواهم در سال 2015 از فرم بدنی بهتری بهره ببرم و موفقیت های بیشتری کسب کنم. "

جروم بواتنگ: "سوت پایان جام جهانی لحظه ای فوق العاده برای من بود. جشن قهرمانی در برلین، جایی که من کار حرفه ای خود را از آنجا آغاز کردم، بسیار فوق العاده بود. هدف من در سال 2015 حضور در فینال لیگ قهرمانان در برلین است. "

ژردان شقیری: "در بایرن و تیم ملی سوئیس لحظات خوبی را سپری کردم. جام جهانی خوب و به یاد ماندنی داشتم. به عنوان یک فوتبالیست انگیزه ی زیادی برای کسب تجربه بیشتر در سال 2015 را دارم. "
 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر مونیخی پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 22:59

منم آرزو میکنم شما ب آرزوهاتون برسید
( عجب جمله سنگینی گفتم دیسک کمرم گرفت )

علی ام از مرند جمعه 5 دی 1393 ساعت 00:53

به امیدموفقیت بایرن وآلمان کبیر

reza جمعه 5 دی 1393 ساعت 09:58 http://varzeshonline.blogsky.com/

از همه مهمتر اینکه سال جدید میلادی خدا کنه که خوش یمن باشه برای تیم ملی فوتبال کشورمون.
ضمنا لیست تیم ملی فوتبال هم برای شرکت در جام ملت های آسیا اعلام شد.
جهت اطلاع دوستان ، اولین بازی ایران 21 دی هست

باستین جمعه 5 دی 1393 ساعت 10:04

باید براى این ارزوهاتون خوب تلاش کنید وهمه ى تیم هارو درهم بکوبید با ارزوى موفقیت بایرن

هاینریش هیملر(اریایی) جمعه 5 دی 1393 ساعت 12:42

من راضیم توپ بدن به پنالدو عوضش ما جام 18 5 ستاره بشیم چون برا ما افتخار ملی و ستاره مهمه این توپ ارزشی نداره.40 سال دیگه نسل های بعدی نمی گن توپ طلا رو به کی دادن می پرسن اون سال کی قهرمان جهان شد کدوم کشور پر افتخار ترین ما باید 5 ستاره بشیم و مطمئنم خواهیم شد.شخصی مثل پنالدو البته بهش حق می دم تیمش حتی یه ستاره نداره امیدش به این توپ و جوایز شخصی.پرتغال هیچوقت هیچی نبوده و نخواهد بود.

ارزو و رویای بایرنی ها تو سال 2015 باختن با اختلاف کمتر از 5 گل از رئاله که البته همونطور که گفتم این فقط یه رویای دست نیافتنیه 2015 منتظرتون هستیم

German جمعه 5 دی 1393 ساعت 18:44

خیلی دلم میخواد بدونم شما رئالی های 17 تایی اگه به ما بخورید و له بشید بازم میاید تو این وبلاگ کری بخونید و چرت وپرت بگید یا نه .... ...

علی ام از مرند جمعه 5 دی 1393 ساعت 19:03

بایرن رئال رو نابود میکنه,آلمان و بایرن سرور اسپانیاو رئال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد