وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فلیک: فقط چالهان اوعلو را از دست دادیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس دیتر فلیک مدیر ورزشی جدید تیم ملی آلمان، در مورد بازیکنان دورگه ای که فوتبال خود را در آکادمی های فوتبال آلمان آغاز کردند به صحبت پرداخت.

به نقل از Sport Bild، فلیک معتقد است که به غیر از هاکان چالهان اوعلو، سایر بازیکنانی که تابعیتی دوگانه دارند و در آلمان پیشرفت فوتبالی داشتند به خوبی جذب مانشافت شدند. فلیک در این باره گفت: "در واقع ما می خواهیم بازیکنانی را که در آکادمی هایمان پرورش می دهیم حفظ کنیم و فرصت بازی به آن ها را بدهیم. در چند سال اخیر به استثنای چالهان اوعلو که او را از دست دادیم و او خواستار بازی در تیم ملی ترکیه شد، سایر بازیکنان با کیفیت را حفظ کردیم. "

فلیک در ادامه صحبت های خود بیان داشت: "سیاست ما کاملا واضح است. هدف ما این است که تنها بازیکنانی که عاشق بازی کردن در مانشافت هستند را به تیم ملی دعوت کنیم. به عنوان مثال ایلکای گوندوگان عاشق بازی در آلمان بود و بخاطر تمام تلاش هایی که در آلمان برای او صورت گرفت، ایلکای تصمیم گرفت که برای آلمان بازی کند. "

قابل ذکر است، کان آیهان و دونیس آودیای از دیگر استعدادهایی هستند که احتمال حضور آن ها در تیم ملی آلمان زیاد است.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فاتح جمعه 5 دی 1393 ساعت 18:37

احسنت ما باید پر افتخارترین هم در رده ملی هم باشگاهی باشیم انشالله آلمان رکورد برزیل و بایرن رکورد اون مادریدیهای منفور را میشکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد