وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرمول دفاعی گواردیولا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بهترین تیم ها از لحاظ عملکرد دفاعی در اروپا در این فصل چند گل دریافت کرده اند؟انگلیس؟ 13(چلسی و ساوتهمپتون). اسپانیا؟ هفت (بارسلونا) ایتالیا ؟ شش (یوونتوس )؛  آلمان؟ سه و فقط سه.


11 مدافع + مالکیت توپ + نویر = دژ بایرن

بایرن مونیخ در حال حاضر بهترین خط دفاعی را در میان چهار لیگ برتر اروپایی دارد. پیروزی 2-0 دوشنبه شب در مقابل فرایبورگ باعث شد کوسه های سرخ رکورد تاریخ بوندسلیگا را در این زمینه که در اختیار اشتوتگارت فصل 2003/04 با دریافت 4 گل در 16 بازی بود بشکنند. بایرن تا کنون تنها 3 گل دریافت کرده است.

" فوق العاده " چیزی که کارل هاینس رومنیگه در توصیف عملکرد خط دفاعی بایرن در فصل جاری در سه شنبه شب بعد از پیروزی 2-0 مقابل فرایبورگ بعد از ثبت یک رکورد دیگر با 13 کلین شیت در 16 بازی به کار برد. هیچ توپی برای مهار به سمت مانوئل نویر نیامد. " این به خاطر زحمت تمام تیم حتی دورترین بازیکن از دروازه است که در دفاع تیمی شرکت می کنند. تمام تیم با هم رو به جلو حرکت می کنند و دفاع می کنند"جمله ای که مدافع مرکزی ژروم بواتنگ گفت.

پپ گواردیولا اتحاد و کار تیمی دلیل موفقیت دژ بایرن دانست، پپ گفت:" همه ی یازده بازیکن جلو می روند و بر می گردند.حتی اگر ما 5 مهاجم و وینگر در جلو داشته باشیم ، باز هم یازده مدافع داریم." مانوئل نویر افزود: " مهاجمین همه به دفاع تیم کمک می کنند. اگر چهار گل هم جلو باشیم باز هم کمک به دفاع تیم را جدی می گیرند و بر می گردند."

^ در مواقع اضطراری نویر آنجا حاضر است ^

پپ همچنین یکی دیگر از دلایل مهم عمق دفاعی بایرن را معرفی کرد." ما مالکیت توپ بیشتری از رقیبان داریم." و نویر توضیح می دهد: " اگر ما توپ را داشته باشیم گل زدن برای رقیبان سخت تر می شود." بایرن 82 درصد مالیکت توپ در مقابل فرایبورگ داشت . و حتی اگر رقبا توپ رادر اختیار بگیرند و حمله کنند با یک مانع غیر قابل عبور رو به رو هستند. " در مواقع اضطراری همیشه مانوئل نویر آنجا حضور دارد." جمله ای که رافینیا در وصف بهترین دروازه بان جهان گفت که 91.2 درصد از شوت هایی که به سمت دروازه اش روانه شده را مهار کرده است و با فاصله بهترین آمار در بوندسلیگا است.

گواردیولا اذعان کرد : "ما تنها 3 گل دریافت کرده ایم اما ما می توانیم این آمار را بهبود دهیم."پپ شماره یک تیمش را که اغلب از محوطه جریمه خارج می شود پشت دفاع را پوشش می دهد ،موقعیت های حریف را دفع میکند، حمله میکند و بازی سازی می کند ، تحسین کرد و رومنیگه گفت:" او به خوبی به همانند فرانس بکن بائر نقش سوییپر را اجرا می کند."

نویر و دفاع بایرن در روز جمعه در آخرین بازی دور رفت بوندس لیگا مقابل ماینتس قرار خواهند گرفت و مانوئل نویر هدف روشنی را معرفی کرده است : " مطمئنن ما می خواهیم ببریم و یک کلین شیت دیگر ثبت کنیم."

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
EHSAN جمعه 28 آذر 1393 ساعت 01:24

امیدوارم تو جام باشگاه ها هم به روند کلین شیت ها ادامه بدی سوپر مانوئل

mohammad جمعه 28 آذر 1393 ساعت 09:18 http://bayern.blogsky.com

در اقتدار نویر و بایرن مونیخ در بوندسلیگا شکی وجود نداره اما باید بتونن توی چمپیونزلیگ هم همین طور عالی عمل کنن تا بتونیم قهرمان بشیم

MERSAD33 جمعه 28 آذر 1393 ساعت 12:29

تو چمپیونز لیگم باید اینجوری باشن

محمد جمعه 28 آذر 1393 ساعت 13:45

مرد تو بینظیری .اینگونه دفاع تیمی رو در هیچ تیمی نمیتونید پیدا کنید به جز تیم های .مثل بایرن .بارسای پپ ....بینظیری مرد بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد