وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنامه بایرن مونیخ در صورت عدم جذب رویس چیست؟

 

علاقه بایرن مونیخ به مارکو رویس دیگر موضوعى پنهان نیست، اما اگر بایرن مونیخ در سال آینده موفق به جذب این ستاره دورتموندى نشوند، سران این باشگاه از هم اکنون جایگزینى براى وى زیر نظر دارند.


کارل هاینتس رومنیگه از سران باشگاه بایرن مونیخ پیش از این در خصوص مارکو رویس گفته بود:"ما در مونیخ مى دانیم که او از کیفیت بالایى برخوردار است، ما البته از شرایط قراردادى او با باشگاه دورتموند نیز برخوردار هستیم، بازیکنان جوان، باکیفیت و ملى پوش آلمانى همیشه مورد علاقه بایرن مونیخ بوده اند."

فرانتس بکن باوئر رئیس افتخارى باشگاه بایرن مونیخ نیز در گفتگویى صحبت هاى رومنیگه را تایید نموده بود و به این ترتیب بر گمانه زنى ها مطبوعات در زمینه پیوستن مارکو رویس به بایرن مونیخ دامن زده بود. در حال حاضر بحث بر سر آینده مارکو رویس به موضوعى جنجالى در فوتبال آلمان تبدیل شده و حتى باعث به سردى گرائیدن رابطه سران دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند نیز شده است.

به همین دلیل رومنیگه نیز در برخى موارد مجبور به دفاع از بایرن مونیخ در مقابل انتقادات موجود به سیاست این باشگاه در بازار نقل و انتقالات شده است:"ما به فکر تضعیف تیم هاى دیگر نیستیم، هر انتقالى هدفى خاص به دنبال دارد که آن تقویت کیفیت تیم است."

حال به نظر مى رسد بایرن مونیخ در زمینه جذب رویس در تابستان آینده رقباى بزرگى نظیر چلسى، بارسلونا و رئال مادرید را در پیش رو داشته باشد، البته امکان وفادار ماندن مارکو رویس به دورتموند و جاودانه شدن او در این باشگاه نیز همان طور که هانس یوآخیم واتسکه از سران باشگاه پیش بینى نموده، وجود دارد. حال با توجه به شرایط موجود و احتمال تصمیم مارکو رویس مبنى بر نپیوستن به بایرن مونیخ، مطبوعات آلمانى از برنامه دوم این باشگاه براى جذب ستاره اى دیگر به جاى مارکو رویس خبر مى دهند.

به گزارش روزنامه Sportbild، سران مونیخى مایل به جذب رحیم استرلینگ ستاره جوان لیورپول در فصل آینده شده اند و به نظر مى رسد با ارائه پیشنهادى به ارزش بیست میلیون یورو این ستاره انگلیسى براى مونیخى ها قابل جذب باشد. از طرفى دیگر استرلینگ با لیورپول تا سال 2017 قرارداد دارد و بعد از اتمام این مدت، لیورپول در صورت تمایل مى تواند با مبلغ گزاف ترى ستاره خود را به باشگاهى دیگر واگذار نماید.

البته رحیم استرلینگ به نظر آینده خود را با توجه به شرایط لیورپول در لیگ جزیره و حذف این تیم از رقابت هاى لیگ قهرمانان اروپا در این تیم نمى بیند و حتى پیشنهاد تمدید قرارداد خود با این تیم را نیز رده نموده است. استرلینگ با بیست سال سن بیش از صد بازى در لیگ برتر را تجربه نموده و موفق به ثمر رساندن پانزده گل و ارسال بیست پاس گل نیز شده است و به نظر تنها پیوستن به تیمى بزرگتر مى تواند پتانسیل واقعى او را به اثبات رساند و باشگاهى نظیر بایرن مونیخ توان ایجاد چنین شرایطى را براى استرلینگ داراست.

از سویى دیگر بایرن مونیخ ارزش زیادى براى مشخصات بازیکنان قائل است و با توجه به برخى از رفتارها و حاشیه هاى استرلینگ، برخى مخالفت ها در خصوص جذب استرلینگ از سوى بزرگان مونیخى دیده شده است. از جنجال هاى اخیر ااین ستاره جوان مى توان به صرف نظر کردن او براى حضور در تیم ملى انگلیس براى بازى اخیر این تیم از رقابت هاى انتخابى یورو 2016 به علت خستگى نام برد، در حالى که شب بعد از این بازى، خبرنگاران از او به هنگام حضور در یک میهمانى عکس بردارى نموده اند.

جنجال دیگر استرلینگ در روزهاى اخیر رد کردن پیشنهاد تمدید قرار با لیورپول بوده است  که آن را کاملا "غیر قابل قبول" دانسته بود. پیشنهاد لیورپول براى تمدید قرارداد با استرلینگ بر مبناى دستمزد 88000 یورو در هفته است، که این میزان دستمزد در مقایسه با سایر ستارگان لیگ جزیره نظیر وین ورنى بسیار ناچیز به حساب مى آید.

بر طبق گزارش Sportbild، پپ گواردیولا برادر خود را مامور کرده است که با رحیم استرلینگ جهت تمایل حضور او در بایرن مونیخ ارتباط برقرار نماید، تصور حضور این ملى پوش انگلیسى در پیراهن بایرن مونیخ هیجان انگیز به نظر مى رسد، استرلینگ بازیکن مستعدى است و با وجود مخالفت هایى که براى جذب او در مونیخ وجود دارد، مکانیزم هایى در بایرن مونیخ وجود دارد که سبب خواهد شد جنجال ها و حاشیه سازى هاى این ستاره انگلیسى از بین برود.

تاثیرى مدیرانى نظیر رومنیگه، سامر و گواردیولا حتى در خارج از زمین فوتبال و حضور بازیکنان منضبطى نظیر روبن، لام، شواین اشتایگر و نویر کمکى بزرگ به استرلینگ در این زمینه خواهند بود. با این وجود مارکو رویس همچنان انتخاب اول مونیخى ها در تابستان 2015 خواهد بود، اما اگر مونیخى ها توفیقى در جذب مارکو رویس نداشته باشند، رحیم استربینگ مى تواند جایگزینى جذاب، هیجان انگیز و قابل تصورى براى مارکو رویس باشد.

 

به قلم میشائیل ولن از وب سایت یورو اسپرت آلمان 

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
Afshin پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 03:10 http://afshin

خدا کنه رویس رو بگیریم اگر هم نشد رویس تو دورتموند بمونه تا بوندسلیگا جذابتر بشه . البته استرلینگ هم بازیکن خوبیه

Fuck You پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 08:23 http://bayern.blogsky.com

CR7 Fuck You

توماس مولر پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 08:38

آقایcR7باید بهت بگم که اونایی که اسم بردی بازیکن نبودن اسطوره بودن که اسم آوردی آخه قهرمانی جهان دارند ولی تو که ارزش نداری باید با یه کس دیگه مقایسه بشی بطور مثال با امیختاریان یا کاگاوا خخخخخخخخخ ،بچه ها فحش ندین فقط با منطق حالشو بگیرین شخثیت کریس دیگه رو طرفداراش هم اثر گذاشته خخخخخخ بایرن قهرمان

MERSAD33 پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 11:16

CR7 الان میشه بگی چه ربطی داشت؟؟؟ که چی بشه؟ کارو زندگی نداری؟ رعال یه پارسال بایرنو برد..... اونم به خاطر شانس بود. بد موقعی به بایرن خورد..... اصلا شما سرور شاخو بکش برو دیگه.
راجع به این که رویس اسطوره دورتموند بشه خیلی چیزه محالیه...... رویس امسال از دورتموند میره ولی کجا میره خدا میدونه. اینکه استرلینگ بازیکن جوونیه چیز خوبیه. ولی حاشیه داره (مثل بالوتلی نیست ولی خب حاشیه خوب نیست). همونطوری که برنو اون سال بایرنو به فنا داد.

FUCK Up پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 12:15 http://bayern.blogsky.com

Next time I'll go away .. Gert'm stupid boy

FUCK Cristiano Ronaldo

FUCK Lionel Messi

FUCK Real Madrid C.F

nima پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 12:52

hi cris
I think first thing you must learn before commenting everywhere is how to write english properly. BUt it is not your fault. because you have a wide slut instead a penis tolearn how to spell it. Go fuck yourself with a dildo

papa پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 15:01

بجه ها مودب باشین موقعی که جواب این رئالی ها رو میدین طرف فک میکنه خبریه دوباره میاد چرت وپرت مینویسه ولی موقعی که چند بار جوابشو ندین ول میکنه میره

امیر مونیخی پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 15:02

در کل میگم خجالت هم خوب چیزیه
ممکنه تو این سایت ی خانوم همرباشه
لااقل احترام بقیه رو نگه دارید

علیرصا حیدریان پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 15:07

طرفداران واقعی بایرن توهین نمی کنند حتی اگر بعضی قلیل به آنها توهین کنند.

German پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 17:45

Cr7 این طبیعی قیمت بازیکن های ما کمتر از رونالدو باشه چون 90 درصد اونها یا مال آکادمی خود بایرنه ، مثل لام و شواینی و مولر یا بایرن خودش اونها رو پرورش داده مثل ، نویر و روده و آلابا و ........ ببینم اصلا رئال آکادمی داره !!!!!!!!!!!!!!!! میشه یک بازیکن به جز کاسیاس بگی که مال آکادمی رئال باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما فقط بلدید مثل لاشخور ها دسترنج بقیه ی باشگاه ها رو با قیمت بالا بخرید . مثلا این همه پول دادین بیل رو خریدید که بیاد تو فینال چمپیونز لیگ واستون گل بزنه !!!!!!!!!!!!!!! بایرن همین کار رو با خرج خمس اون پول و خریدن مانژوکیچ انجام داد .......... من میدونم تو از کجا داری میسوزی ....... سال 2010 یادت میاد که حتی حاضر بودید 3 برابر دستمزد مولر تو بایرن رو بدید و مولر رو بخرید ...... اما مولر قبول نکرد و یک قرارداد 5 ساله با بایرن امضا کرد . ......... گوتزه و لواندوسکی هم حاضر نشدند تو تیمه 17 تایی شما بیان و اونها هم بایرنی شدند ......... امسال خیلی به خودتون مغرور شدید و همین الان هم خودتونو تو فینال میبینید ........... اما اینو بدون که اگه تیمتون به ما بخوره بدجوری له میشید

Fereshteh پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 19:28

بایکدیگر دوست باشید دوستان لطفا

ح.ر.واقف پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 21:52

دوستان جواب ابلهان خاموشیست. خواهشمندم به احترام خانمهای که میان اینجا نظر میدند ادب رو رعایت کنید. بخدا جوابشو ندید بیشتر میسوزه.
در کل خیلی دوست دارم که رویس تو دورتموند بمونه ولی اگه قراره بره ترجیح میدم بیاد بایرن نه اینکه بره رئال مادرید یا تیمهای دیگه.

محمد پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 23:30

استخوان این ریالی رو کی اینجا انداخته ؟ اه.بی جنبه های ......یادسون رفته نقره داغ شدنشون رو .عقده بد چیزیه .یدونه بایرنی تو سایت ریالی پیدا نمیشه اما خیلی جاها سگ های ولگرد داریم

elber جمعه 28 آذر 1393 ساعت 13:24

سلام بچه هامن خواهش میکنم این بی ادبای که میزان به بایرن توهین میکنن باب کد کنید۰به بخاطر بایرن که ارزش بالای دایره ۰ارزش بایرن و الزمان سرو کله زند با هر کسو نا کسی نداری

علی بایرنی جمعه 28 آذر 1393 ساعت 20:25

برو گمشو رئالیه بی ناموس جرات داری ادرس بده بیام دهنتو سرویس کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد