وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: اودگارد همچون عروسی زیبا، خواستگارهای زیادی دارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، چندین باشگاه بزرگ اروپایی خواهان امضاء قرارداد با هافبک 16 ساله نروژی هستند.


به نقل از اشپورت آینس، مارتین اودگارد که امروز 16 ساله شد می تواند از این به بعد با باشگاهی دیگر قرارداد رسمی و حرفه ای امضا کند. در روزهای گذشته از بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین مقصد این بازیکن یاد شده است.

کارل هاینتس رومنیگه نایب رئیس بایرن مونیخ درباره جذب این بازیکن گفت: "اودگارد شبیه عروسی زیباست که خواستگارهای زیادی دارد و باید برای جذب او امیدوار باشیم. "

اودگارد تا پایان فصل آینده با باشگاه اشتردومگداست نروژ قرارداد دارد. او همچنین سابقه بازی ملی برای تیم ملی نروژ را هم در کارنامه دارد.

رومنیگه چند روز قبل گفت: "ما برای جذب اودگارد شانس خوبی داریم. نباید انتظار داشت تصمیم گیری در این باره سریع انجام شود و باید صبور باشید. این بازیکن جوان برای تصمیم گیری به زمان بیشتری نیاز دارد. "

اودگارد در هفته های گذشته در تمرینات تیم هایی نظیر بایرن مونیخ و لیورپول شرکت کرده بود. رئال مادرید هم برای جذب این بازیکن علاقه نشان داده است.

در همین حال برخی از سایت ها و نشریات آلمانی از قطعی شدن پیوستن اودگارد به بایرن مونیخ خبر می دهند اما این باشگاه هنوز چیزی را تایید نکرده است.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
heinz پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 07:21

ای بچه باز!!!!
با این اوصاف بره قزوین امنیتش بیشتره تا بایرن

babak پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 12:03

الان اومده ىا نه؟

محمد پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 15:49 http://mohammadbay14@gmail.com

اودگارد بادیگاردم داره یا ن یکی بگه لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد