وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستاره بایرن جا پای گولیت گذاشت؛ روبن مرد سال ورزش هلند شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لژیونر بایرن مونیخ بعد از گذشت ۲۷ سال پا جای پای «رود گولیت» گذاشت و به عنوان مرد سال ورزش هلند برگزیده شد.


 
آرین روبن در واپسین روزهای سال 2014 صاحب افتخار جدیدی شد. این ستاره تکنیکی و ارزشمند که با «لاله‌های نارنجی» (تیم هلند) مقام سوم مسابقات جام جهانی برزیل را اوایل تابستان امسال کسب کرد، در انتخابات ورزشی نویسان کشورش به عنوان «ورزشکار برتر سال» انتخاب شد.


*اولین فوتبالیست بعد از 27 سال

با کسب این عنوان، روبن هم اکنون اولین فوتبالیستی از هلند است که از سال 1987 یعنی 27 سال قبل توانسته آنقدر خوب کار کند و بدرخشد که بالاتر از همه ورزشکاران کشورش، به عنوان مرد سال ورزش برگزیده شود.

*رقابت با حریفانی  از دیگر رشته‌ها

بازیکن 30 ساله برای این که این موفقیت را کسب کند، رقبای جدی در رشته‌های دیگر داشت. به عنوان مثال اسون کرامر، میشل مولدر و یوریت برگسما که همگی قهرمان پاتیناژ سرعت در المپیک زمستانی با بازیکن تیم ملی فوتبال هلند رقابت داشتند.

حتی یرون دوبل‌دام، قهرمان دوومیدانی و اپکه زوندرلاند، قهرمان 3 دوره ژیمناستیک هلندی‌ها نیز مدعی کسب عنوان مرد سال ورزش بود.


*اظهار خوشحالی لژیونر بایرن

روبن بعد از این که فهمید خبرنگاران و ورزشی‌نویسان کشورش او را به این عنوان برگزیده‌اند، با خوشحالی اظهار داشت:این افتخاری کاملا متفاوت با آنچه در گذشته کسب کرده‌ام،‌هست. واقعا خوشحالم و به خودم از این بابت می‌بالم.


*گولیت مثل روبن

همانگونه که گفته شد، آخرین بازیکن فوتبالی که در هلند آنقدر خوب کار کرد که به عنوان ورزشکار سال کشور اروپایی برگزیده شد، «رود گولیت» بود. گولیت در سال 1987 با حضوری درخشان در تیم کشورش و نیز در رده باشگاهی، افتخاری کسب کرد که اکنون به روبن رسیده است.


*بهترین ورزشکار زن

خبرنگاران هلندی در کنار این گزینش، بهترین ورزشکار زن سال کشور را نیز برگزیدند که بر همین اس

اس «ایرن وست» قهرمان پاتیناژ سرعت المپیک زمستانی صاحب افتخار شد.

 


*شاگردان فان‌خال در جام جهانی تیم برتر سال شدند

در بخش تیم‌ ورزشی برتر سال کشور نیز تیم ملی فوتبال هلند برگزیده شد. تیمی که ابتدای تابستان با هدایت لویی فان‌خال مقام سوم جهان را در مسابقات برزیل کسب کرد. تیمی که در ایستگاه آخر جام برزیل را 3 بر صفر شکست داد و پیش‌تر از آن نیز اسپانیا را 5 بر یک خرد کرده بود.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
استقلالی ام چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 16:33

روبن اقاست

papa چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 17:40

بعد یه مشت .... روبنو نیاوردن تو سه تا

هواداران مس رفسنجان چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 21:50 http://mes-mes.ir

با سلام بنده میخاستم تو وبلاگ شما تبلیغ داشته باشم قبلا درخواست دادم اما جوابی دریافت نشد.لطفا پاسخ بنده رو جواب بدید با سپاس mes-mes.ir

پاسخ رو به ایمیلتون فرستادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد