وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر فرایبورگ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته شانزدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال فرایبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. فرایبورگ در کار دفاعی بسیار سرسخت بود و بازی را برای ما مشکل کرد. البته ما نیز خیلی خوب دست به حمله زدیم و نتیجه گرفتیم. 13 موقعیت گل خلق کردیم که دروازه‌بان فرایبورگی‌ها ایستادگی فوق‌العاده‌ای داشت. به شاگردانم تبریک می‌گویم. حالا بعد از این نتیجه می‌رویم که آماده آخرین مصاف دور رفت یعنی بازی با ماینس شویم.
 

آرین روبن : 

بازی سختی بود. فقط یک تیم می‌خواست فوتبال بازی کند. در حالیکه حریف فقط دفاع می‌کرد. به نظرم مقابل این سد دفاعی مستحکم، بایرن صحیح حمله کرد و از فرصت‌‌هایی که کسب کرد، به گل رسید. صاحب موقعیت‌های زیادی مقابل فرایبورگی‌ها شدیم اما به نظرم همین دو گلی هم که زدیم، خوب است. می‌توانستیم با تعداد گل های بیشتری برنده شویم. خوشحالم 3 امتیاز دیگر کسب کردیم.
 

توماس مولر :  

باعث خوشحالی است برنده بازی با فرایبورگ شدیم. هر چند می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر هم بزنیم. فراییورگ بسیار تلاش کرد که فضاها را بگیرد. آنها با 5، 6 بازیکن در محوطه جریمه خود دفاع می‌کردند. به نظرم دروازه‌بان آنها ستاره بود که توپ های زیادی را مهار کرد. در کل از نتیجه حاصل شده راضی هستیم. حالا آسوده خاطریم که با تیم دوم جدول 12 امتیاز فاصله داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد