وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حضور چهار نماینده بوندسلیگا در مرحله یک هشتم، اثباتی دیگر بر اوج گیری فوتبال آلمان

 

با صعود هر چهار تیم آلمانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، فوتبال آلمان بعد از فتح جام جهانی، بار دیگر اوج گیری مجدد خود را به اثبات رساند.


ماکس مه یر جوان جشن های کریسمس را نه تنها برای شالکه بلکه برای فوتبال آلمان نجات داد، وی با گل زنی خود در ماریبور، سبب شد تا بار دیگر هر چهار نماینده بوندسلیگا جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را کسب نمایند و در سال 2014 باز هم اتفاقی خوب برای فوتبال آلمان رخ دهد.

فوتبال آلمان بار دیگر موفق شد موفقیت سال گذشته خود در این رابطه را تکرار کند و برای اولین بار در دو سال متوالی هر چهار نماینده خود را در جمع شانزده تیم برتر اروپا ببیند و به این ترتیب اوج گیری مجدد خود پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 را به اثبات رساند.

بوندسلیگا تنها لیگ اروپایی است که همه نمایندگان آن در فصل 2014-15 جواز حضور در مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان را به دست می آورند، حتی کشورهایی همانند اسپانیا و انگلیس که طبق قوانین یوفا از اعتبار و امتیاز بیشتری نسبت به بوندسلیگا برخوردار هستند، هر کدام با سه نماینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند و از لیگ در گذشته معتبر سری آ نیز تنها یک تیم ایتالیا را در این مرحله نمایندگی می کند.

فوتبال آلمان به این ترتیب با خیالی آسوده می تواند در کنار درخت کریسمس موفقیت های سال میلادی به انتها نزدیک شده 2014 را جشن بگیرد و در مهلت تعطیلات زمستانی پیش رو خود را برای سال 2015 آماده نماید. باید منتظر ماند و دید که آیا چهار تیم آلمانی بایرن مونیخ، دورتموند، بایرلورکوزن و شالکه می توانند موفقیت خود را در سال جدید میلادی تکرار و تایید نمایند.

با نگاهی به مرحله گروهی رقابت ها لیگ قهرمانان اروپا تردیدهای زیادی در خصوص موفقیت احتمالی تیم های شالکه و بایرلورکوزن در ادامه این رقابت ها وجود دارد، آیا سرنوشتی تلخی همانند شکست های سنگین فصل گذشته مقابل رئال مادرید و پاریس سن ژرمن در این مرحله در انتظار این دو تیم است؟

برای دورتموند ضعیف شده نیز می توان شرایط سختی را پیش بینی نمود به خصوص که این تیم در مرحله بعد با قرعه ای نظیر یوونتوس روبرو شده است و از جمع این مربع آلمانی تنها بایرن مونیخ را می توان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها محسوب نمود و برای سه تیم دیگر حتی پیش بینی پتانسیل رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی  نیز دشوار می باشد.

این تیم ها اما باید تمام تلاش خود را در سطحی بسیار بالا به نمایش گذارند تا بوندسلیگا و فوتبال آلمان بتوانند قدم بعدی به سوی پیشرفت و اوج گیری بیشتر را محکم تر بردارند.

 

به قلم مارتین فولکر از وب سایت اشپرت آینس آلمان 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 03:02

ان شا الله بایرن قهرمانه و امیدوارم رئال حذف بشه یکجوری

rezaoli سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 08:11

فقط شالکه کارش سخت است

فقط آلمان و بایرن مونیخ

کورش سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 12:32

گروهی که آسون بود.الان به بعد مهمه

ورنر فون براون سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 13:24

اگه واقعبین باشیم روی کاغذ فقط بایرن میتونه بیاد بالا و این لطمه بزرگی به فوتبال آلمان میزنه
امیدوارم شالکه رکورد گل خوردن رو نشکنه بدست رئال
دورتمند هم حال و روزش مساعد نیس اما بردن یوونتوس غیرممکن نیست
اما امیدوارم هر4 نماینده المان بیان بالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد