وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: من برترین بازیکن دنیا نیستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر هلندی بایرن مونیخ نظر نائب رئیس باشگاه را مبنی بر اینکه وی بهترین بازیکن جهان می باشد را قبول ندارد.


هواداران بایرن این روزها بهترین روبن چند سال اخیر را در تیمشان مشاهده میکنند که تاثیرگذاری فراوانی در نتایج اخیر بایرن داشته است.


درخشش روبن در دیدار برابر آگزبورگ باعث شد تا رومینیگه وی را برتر از رونالدو و مسی،برترین بازیکن حال حاضر دنیا بداند:"رومینیگه گفته است که من بهترین بازیکن دنیا هستم؟راستش را بخواهید من اینگونه فکر نمی کنم."


بایرن با برتری در دربی باواریا موفق شد تا قهرمانی نیم فصلش را در فاصله ی دو هفته مانده تا پایان رقابت ها مسجل نماید.روبن در این مورد می گوید:"کسب برد برابر آگزبورگ مهمتر از قهرمانی ما در نیم فصل بود.اکنون ما دو بازی دیگر تا رسیدن تعطیلات زمستانی در پیش داریم و باید با کسب نتایج درخشان در آن ها،به این تعطیلات برویم."


بایرن فردا در هفته ی شانزدهم بوندس لیگا به مصاف فرایبورگ خواهد رفت.

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
افن برگ دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 23:48

چرا به خدا هستی...ولی افسوس که توپ طلا مال بچه خوشگلایو اوبنه ای هایی مثل رونالدوست

استقلالی ام دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 23:51

خیلی ردن این رونالدو و مسی . روبن می ارزه به همشون

علی بایرنی سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 13:41

هستی بخدا هستی فقط چون پرز بی همه چیز تو فیفا دست داره رونالدو را بهترین بازیکن انتخاب میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد