وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر آگسبورگ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته پانزدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال آگسبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

خیلی خیلی خوشحالم چون می‌دانم کسب برد در این ورزشگاه چقدر سخت است. به نظرم نیمه دوم جنگنده‌تر بودیم و کار ترکیبی سریع‌تری اجرا کردیم. یکبار دیگر از این همه روحیه و یکپارچگی بازیکنان که تاکنون همه بازی‌هایشان را برنده شده‌اند، حیرت می‌کنم. تا پایان دور رفت بوندسلیگا 2 بازی دیگر داریم که خواهیم کوشید در این دو بازی نیز برنده باشیم. 

 

باستین شواین‌اشتایگر : 

کار ساده‌ای نبود اما نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. بی‌دلیل نبود که آگسبورگ در پله سوم جدول حضور دارد. آنها بسیار با شور و حرارت بازی می‌کنند. خیلی هم جنگنده‌ هستند. نیمه اول هم بازی تاکتیکی خوبی انجام دادند. وقتی گل اول را زدیم، آگسبورگ تلاش کرد هجومی ظاهر شود. از روزنه‌های ایجاد شده، خیلی خوب استفاده کردیم و با اقبالی مناسب گل‌های بعدی را زدیم. 

 

روبرت لواندوفسکی : 

نیمه دوم حسابی گاز دادیم و سرعت گرفتیم. با بازی خیلی خوبی که انجام دادیم، به آن همه گل رسیدیم. در یک نیمه ناگهان 4 گل زدیم. این یعنی آنکه عملکردی درخشان داشتیم. کسب مقام نیم فصل نخست خوشحال کننده اما مهم نیست. آنچه اهمیت دارد، کسب مقام قهرمانی لیگ در پایان فصل بوده که تا آن موقع هنوز راه طولانی باقی مانده است.
 

مارکوس واین‌سیرل (سرمربی آگسبورگ) : 

بعد از ثبت این نتیجه باید اعتراف کرد بایرن مونیخ گویی در لیگ دیگری دارد بازی می‌کند. همه ما هم به این موضوع اعتراف داریم. آنها واقعا کیفیت بسیار زیادی دارند و از این جهت کاملا مستحق برد بودند. 

 

اشتفان رویتر (مدیر ورزشی آگسبورگ) : 

نیمه اول که گلی زده نشد،‌ می‌شد از یکی، دو موقعیت نهایت استفاده را کرد و گل بزنیم و از این طریق عرصه را بر بایرن سخت کنیم. البته نیمه دوم دیگر صاحب هیچ موقعیتی نشدیم. در پایان نیز همه چیز خیلی روشن و آشکار بود. چون بایرن تیمی خیره‌کننده و غیرقابل تصور است که سرعت بسیار زیادی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد