وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتین اوگارد این بار در تمرینات بایرن مونیخ شرکت کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گفته روزنامه TZ چاپ آلمان، پس از انتشار خبر تمرین اودگارد زیر نظر گواردیولا، رئال مادرید خطر از دست دادن این اعجوبه نروژی را حس می کند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، ستاره 15 ساله نروژی، مارتین اودگارد به دنبال انتخاب بهترین باشگاه برای رشد و ادامه فوتبال خود می باشد. این اعجوبه تاکنون با کهکشانی ها، آبی اناری ها، بروسیا دورتموند و لیورپول به تمرین پرداخته است.

به گفته روزنامه آلمانی TZ، بایرن از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن مارتین اودگارد برخوردار است. به طوری که هفته گذشته دو روز زیر نظر و با دستورات تاکتیکی پپ گواردیولا به تمرین در جمع باواریایی ها پرداخته است. این اولین باری نیست که اودگارد به مونیخ می رود. به نظر می رسد صدرنشین بوندسلیگا به دنبال مذاکره با مدیر برنامه های این بازیکن که پدر مارتین باشد هستند.

رئال مادرید هفته گذشته در اندیشه تحویل پیشنهادی 5 ساله به وی بودند اما به نظر می رسد رفتار اودگارد موجب تغییر موضع کهکشانی ها شده باشد.

اودگارد، بازیکنی که 17 دسامبر 16 ساله می شود، مورد توجه بیش از 30 باشگاه قرار دارد و تیم بعدی که از وی میزبانی خواهد کرد، آژاکس می باشد. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
سجـــآدِ همیشه بایرنــی شنبه 22 آذر 1393 ساعت 00:44

ma k chizi azash nadidim bekhaym nazar bedim.ishala k haminjori k migan bashe

SIRSIR شنبه 22 آذر 1393 ساعت 10:37

بایرن بخواد جذبش میکنه بقیه رقبا خودشون رو علاف نکنن.فقط امیدوارم پپ قرار دادشو تمدید کنه که با اکادمی بایرن بیشتر کار کنه .پارسال خیلی خوب بود.تو بارسا بیتر باشگاه رو میشناخت سال اول نتیجه داد تو بایرن پارسال اشنای بود امسال سه گانه رو میگیریم.با این همه مصدوم تو اروپا خیلی مقتدر نشون دادیم.اونم بعد از جام جهانی که تو تاریخ بایرن سابقه نداشته بعد از جام جهانی اینقدر مقتدر باشه

mousa شنبه 22 آذر 1393 ساعت 17:47

Ey val sirsir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد