وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دیدار دوستانه استرالیا و آلمان تایید شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فدراسیون فوتبال استرالیا (FFA)، اعلام کرده تیم ملی فوتبال این کشور در سال آینده میلادی به مصاف قهرمان جهان خواهد رفت.

به نقل از FFT، فدراسیون فوتبال سرزمین کانگوروها دیروز اعلام کرده شایعات شنیده شده در مورد دیدار دوستانه آنها و تیم ملی آلمان، حقیقت دارد. طبق اعلام این نهاد، دو کشور در 25 مارس سال آینده در ورزشگاه فلیتز والترز شهر کایزرسلاترن آلمان، روبروی هم صف خواهند کشید.

آنخه پوستچ اوعلو، مربی ساکروس ها با اذعان به این نکته که این مسابقه در راه آماده سازی استرالیا برای بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 خواهد بود، از برنامه های 15 سال اخیر مانشافت در فوتبال پایه به عنوان یکی از دلایل اول بودن فعلی آنها در دنیا نام برده است.

گفتنی است آلمان 3 مسابقه از 4 رویارویی های قبلی دو تیم را برده است و چهار روز بعد از دیدار با استرالیا، باید در راه صعود به یورو 2016، به مصاف گرجستان برود.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
aliver kahn چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 18:25

انصافا آدم کیف می کنه یواخیم لو مثلا میگه با این تیم بازی بذارید بعد تو این فدراسیون آلمان
زود نامه نگاریاش انجام میشه و بازیا درعرض یه هفته قطعیش می کنند حالا تو کشور خودمون از شش ماه قبلش میگن با فلان تیم بعد میگن نه با اون یه تیم دست آخر هم میگن اصلا لغو شد.

sirsir چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 18:33

خدایا این قهرمانی المان خواب دیدن نباشه...

sirsir چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 18:35

aliver kahnعزیز وجدانا برنامه ریزی المان با کدام کشور قابل قیاسه که با ایران مقایسه ش میکنی؟المان فرسخها با تمون دنیا فاصله داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد