وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - زسکا مسکو؛ آسان، مثل خوردن خامه روی کیک

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آخرین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ آلمان و زسکا مسکو روسیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

مکان و زمان بازی:

آلیانس آرنای شهر مونیخ

چهارشنبه 19/9/1393 ساعت 23:15

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

 

بایرن مونیخ:

مونیخی ها دو هفته پیش از این صعود خود را به عنوان تیم نخست از این گروه مسجل کرده بودند و حتی باخت هفته قبل مقابل منچستر سیتی نیز در این مسئله خللی را وارد نکرده است، طبیعتاً دیدار مقابل زسکا برای باواریایی ها در شرایط عادی مانند خوردن خامه روی کیک باید سهل و آسان  باشد.

مهدی بن عطیه که در بازی مقابل سیتی از زمین اخراج شده بود در این بازی غایب خواهد بود و احتمالاً دانته به جای او در قلب خط دفاعی بایرن بازی خواهد کرد.

با توجه به صعود زودهنگام مونیخی ها و تشریفاتی بودن این بازی برای آنها، به احتمال فراوان پپ گواردیولا از فرصت استفاده کردن از بازیکنان کمتر به میدان رفته خود استفاده خواهد کرد و بازیکنانی نظیر هویبرگ و سباستین روده را در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد داد.

هولگر بادشتوبر، خاوی مارتینز، کلودیو پیزارو، فیلیپ لام، داوید آلابا و تیاگو آلکانترا بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت نمی توانند بایرن مونیخ را در این دیدار همراهی کنند. 

 

زسکا مسکو:

شاگردان اسلوتسکی که مانند دو همگروه دیگر خود یعنی رم و منچستر سیتی 5 امتیاز را کسب کرده اند، در صورتی که بتوانند در یک عملیات غیر ممکن بایرن مونیخ را شکست بدهند، باید منتظر نتیجه بازی دو رقیب خود بمانند تا در صورت تساوی رم-سیتی و یا حتی برد سیتی در مقابل حریف ایتالیایی خود، بتوانند راهی مرحلعه بعدی شوند.

تنها بازیکن غایب زسکا برای این بازی راسموس الم خواهد بود که به علت مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند، البته آلکسی برژوتسکی نیز وضعیت مشخصی ندارد و شاید به علت آسیب دیدگی نتواند برای زسکا بازی کند.

در خط میانی بیبراس ناخو به احتمال زیاد در کنار پونتوس ورنبلوم زوج هافبک تدافعی را تشکیل خواهند داد و این به معنای این است که زاگائف با تصمیم اسلوتسکی بر روی نیمکت خواهد نشست.

در خط حمله نیز تمام امید روسها به سیدو دومبیا مهاجم ساحل عاجی خودشان است که شاید بتواند مانند بازی در مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد، یکبار دیگر خالق یک شگفتی برای زسکا مسکو باشد.

 

نکات آماری:

این دو تیم تاکنون سه بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که در هر سه بازی بایرن مونیخ پیروز میدان بوده است.

بایرن مونیخ در 3 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان، حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است.

وضعیت جدول گروه پنجم تا پیش از شب آخر دور گروهی

 

پیش بینی سایت هواسکورد

 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر مونیخی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 09:34

فرصتدخوبیه واسه بقیه

فاتح چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 10:52

واسه شیر فرق نمیکنه شکارش چی باشه شیر همیشه شیره،سلطان به کسی رحم نمیکنه

sirsir چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 11:05

بهترین ترکیب واسه بایرن 4-5-1 کلاسیک هست هرچند از رو حماقت این حرف رو میزنم چون مدیریت و کادر مربی بایرن حرف نداره میخوان فوتبال توتال رو به دنیا نشون بدن .10 نفر سیتی رو گیج کردیم.هرچند باختیم امیدوارم سیتی قدر این فرصت رو بدونه که بهشون دادیم و بیاد بالا که با رئال یه بارسه بخوره

ارین چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 12:32

بچه ها قرعه کشی مرحله حذفی چه روزیه

علیرصا حیدریان چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 12:44

15 دسامبر ساعت 14:30 تا 15:30 به وقت ایران آرین جان.

MERSAD33 چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 12:53

ایشالا که رم بازی رو میبره و سیتی حذف میشه
بایرن هم پرگل ببره بازیو

issa چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 21:28

من درصورتی از این تیم راضی خاهم شد که امسال قهرمان چمپیونزلیگ بشه !باچه شرایطی؟؟؟باحذف ریال مادرید!چون ریالی ها زیاد امسال شلوغ کردن،اصن بردن توپ طلا توسط یه المانی به نظرمن،زیاد مهم نیس فقط وفقط حذف ریال مادرید وقهرمانی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد