وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: زسکا شخصیت خوب خود را مقابل رم و سیتی نشان داده است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ، که صعود و صدرنشینی اش در مرحله گروه لیگ قهرمانان را قطعی کرده است، امشب در آخرین گام از این دوره مسابقات در آلیانس آرنا به مصاف زسکا مسکو خواهد رفت.

 پپ گواردیولا، سرمربی کوسه ها، در در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار به نقل از وبسایت یوفا این گونه گفته است:

"زسکا معمولا دفاعی بازی می کند. باید فشار بسیاری به بازیکنانشان وارد کنیم که در عین حال بسیار هم سریع هستند. نمی دانم چند تغییر در تیم خواهم داد، ولی چند نفر از شاگردانم بعد از مصاف مقابل بایرلورکوزن، بسیار خسته هستند.

"حریف نسبت به سال گذشته چندان تغییر نکرده است، ولی این بار صعود ما قطعی شده است که مهم ترین تفاوت موجود است. زسکا تیم با شخصیتی است و این را به خوبی مقابل رم و سیتی هم نشان داد. آنها هنوز شانس صعود دارند و مطمئن ام هر آنچه در توانشان باشد، انجام خواهند داد. فردا طرفدارانمان سزاوار تماشای دیدار خوبی هستند، ولی باید توجه کنیم بازی های مهمی در بوندسلیگا در پیش داریم و باید این مساله را هم در گوشه ذهن مان داشته باشیم."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
sirsir چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 11:02

چقد خوبی پپ کبیر.امسال بازیهات مثل ترکیبت غیر قابل پیش بینی شده همه تیمها ازت وحشت دارن.واقعا مدیریت بایرن حرف نداره همه بازیکنان در 2تا 3 پست بازی میکنن.یادت نره امسال تنها سه گانه رو می خواییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد