وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روده: انتخاب بایرن تصمیم درستی بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک جدید  بایرن مونیخ از تصمیمش برای پیوستن به این تیم دفاع کرد.

سباستین روده هافبک پیشین آینتراخت فرانکفورت در حالی تصمیم به پیوستن به تیم نخست آلمان را گرفت که این تیم با ترافیک زیاد بازیکن در خط میانی روبرو بود؛اتفاقی که باعث شد تا این بازیکن 24 ساله تنها در 14 مسابقه در این فصل به زمین مسابقه فرستاده شود.

اما با این وجود این بازیکن از تصمیمش برای انتخاب بایرن دفاع نمود و از رضایتش در تیم باواریایی سخن گفت:"اکنون می دانم که انتخاب بایرن بسیار درست بود و تا به اینجای کار من چیزهای زیادی از هم تیمی ها و سرمربی ام آموخته ام.اما من دنبال چیزی فراتر از این ها هستم.امیدوارم تا در آینده بیشتر به بازی گرفته شوم و به مهره ای کلیدی برای تیم مبدل گردم.پیوستنم از اینتراخت به بایرن یک قدم رو به جلو بود و من از این قضیه بسیار خرسندم." 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بایرن مونیخ سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 19:01

نمیدونم چرا.....بازیشم هنوز امتحان پس نداده...ولی خیلی دوسش دارم...مخصوصا استیلش ک خیلی شبیه بازی کنای سالنه....خداکنه جانشین خوبی برای رئیس باشه
د لامصب آلمانی هم هس

بایرنی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 19:19

عاشقتم به مولا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد