وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: بهتر است رویس در بوندسلیگا بماند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام کاپیتان تیم بایرن مونیخ معتقد است که ماندن مارکو رویس در بوندسلیگا به نفع این لیگ خواهد بود.

به نقل از اشپورت بیلد، بجث ها پیرامون ستاره 25 ساله بروسیا دورتموند روز به روز بیشتر می شود. طبق بند موجود در قرارداد مارکو رویس او در تابستان پیش رو می تواند با پرداخت 25 میلیون یورو از این باشگاه جدا شود.

فیلیپ لام در برنامه کمپانی آ ئو دی در شبکه اسکای گفت: "ماندن رویس در بوندسلیگا به نفع همه است، هر بازیکن بزرگ و سطح بالایی که باعث تقویت یک در تیم در بوندسلیگا می شود باید این لیگ بماند. ماندن چنین ستاره هایی در بوندسلیگا یک مزیت و امتیاز برای این لیگ به شمار می رود. "

تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا بیشترین شانس را برای جذب رویس دارند. افشا بند قرارداد جدایی رویس توسط رومنیگه باعث شد خیلی ها از تمایل بایرن مونیخ برای جذب او حرف بزنند و بعد از اظهار نظر کارلو آنچلوتی که عنوان کرده بود رویس یکی از بهترین بازیکنان آلمان است به شایعات پیرامون پیوستن رویس به باشگاه مادریدی دامن زد.

لام در ادامه صحبت هایش گفت: "خواهیم دید که او چه تصمیمی می گیرد. این به بازیکن بستگی دارد که تیمش را انتخاب کند و همیشه باشگاه در این امر تعیین کننده نیست. "
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جاوید سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 14:49 http://footballi-pictures.mihanblog.com

شک ندارم میاد بایرن.

sirsir سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 15:41

اگر از خداش بود بیاد بایرن ما هم خوشحال میشیم چون هیچ کس از بایرن بزرگتر نیست.بازیکن باید جونشو واسه بایرن بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد