وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاسیاس: اتلتیکو و بایرن حریفان اصلی ما در اروپا هستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان رئال مادرید معتقد است بایرن‌مونیخ و اتلتیکومادرید رقبای اصلی تیمش در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هستند.


ایکر کاسیاس اعلام کرد تا زمانی که ویسنته دل بوسکه او را به تیم ملی اسپانیا دعوت کند، در این تیم بازی خواهد کرد. کاسیاس پس از حذف زودهنگام اسپانیا در رقابت‌های جام‌جهانی به دنبال انتقام‌گیری در یورو 2016 است.

وی اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی دارم و اگر ویسنته دل بوسکه فکر می‌کند بهتر است که در تیم ملی حضور داشته باشم، خوشحال می‌شوم. نماینده اسپانیا بودن برای من بسیار مهم است و تجربه‌ای مثل یورو 2016 پس از جام‌جهانی این فرصت را به ما می‌دهد که خاطرات بد جام‌جهانی 2014 را فراموش کنیم.

کاسیاس اعلام کرد خوش‌شانس بوده که در بازی‌های مهمی برای رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا حضور داشته است و افزود: وقتی می‌بینید مردم به خاطر پیروز‌ی‌های تیم خوشحال و راضی هستند، این به شما انگیزه می‌دهد که بخواهید کارهای بیشتری انجام دهید.

دروازه‌بان رئال مادرید خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تا پایان برای قهرمانی در لالیگا باید بجنگیم. امیدواریم بتوانیم قهرمان شویم زیرا در حال حاضر واقعا عالی پیش می‌رویم. در اروپا بایرن‌مونیخ و اتلتیکو مادرید جدی‌ترین رقبای ما هستند.

وی اضافه کرد: ما با هدف قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان بازی می‌کنیم. امسال کارمان را عالی انجام دادیم و چه چیزی بهتر از این که با این قهرمانی تکمیلش کنیم. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد