وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد:‌ شرایط سخت مادرید خدیرا را به انتخاب بایرن یا دورتموند وادار می‌کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وضعیت نامساعد در بین کهکشانی‌های مادریدی ممکن است سامی خدیرا را مجبور کند به یکی از دو تیم بایرن مونیخ یا بورسیادورتموند آلمان ملحق شود.


در فصل جاری اوضاع و احوال برای سامی خدیرا در جمع رئال مادریدی‌ها خوب نبوده است. وی از یک طرف با مشکل مصدومیت مواجه بوده و جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است. از سوی دیگر گفت‌وگویش با باشگاه برای تمدید قرارداد بی‌ثمر بوده است. حتی مناسباتش با کارلو آنچلوتی مطلوب نبوده و این مربی ایتالیایی لوکا مودریچ را بر وی ترجیح داده است.

براساس گزارش روزنامه بیلد این روزها فشار رسانه‌ها علیه این بازیکن زحمتکش آلمانی افزایش یافته تا جایی که احتمال خروج وی از تیم قهرمان اروپا را افزایش داده است.

این نشریه ژرمن‌ها افزود از مدت‌ها قبل شایعه علاقمندی بایرن مونیخ برای خرید وی به گوش رسید و اکنون مدت چند روزی است که به نظر می‌رسد بورسیادورتموند نیز به مجموعه تیم‌هایی که علاقمند به همکاری با خدیرا هستند، افزوده شده است.

گزارشگر این نشریه عنوان کرده با توجه فضایی که علیه خدیرا هست، به نظر می‌رسد این هافبک 27 ساله در ماه ژانویه به یکی از این دو تیم خواهد پیوست.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر مونیخی یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 20:57

بازیکن خوبیه

German یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 21:51

درست مثل کاری که با اوزیل کردند . توی رئال چیزی به نام صبر وجود ندارد .هر بازیکنی که مصدوم میشه به جای اینکه بهش روحیه بدن تا برگرده بهش فشار میارن تا از رئال بره بیرون . اونم خدیرایی که این همه برای رئال زحمت کشید .

sirsir دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 00:51

به امید روزی که این مشکل برای کروس پیش بیاد تا قدر بایرن رو بیشتر بدونه.این رو هم با قرارداد ازاد بیاریم که خیلی خوبه .رئال با رائول این کارو کرد که اسطورشون بود حالا با اینها؟

MERSAD33 دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 12:18

خدیرا و اوزیل از ارکان اصلی رئال دوران مورینیو بودند ولی رفتاری که با این دو شد رو نمیشه هضم کرد...... و البته خیلیای دیگه هم بودن

بایرن مونیخ دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 13:25

کاری ندارم رئال باهاش چی کار کرد.....خدا کنه رویس بیاد بایرن ،،،اینم بره دورتموند ک خیلی ضعیف نشه این دورتموند ننه مرده....دلم برای دورتموند وخدیرا میسوزه.....اوزیلم بیاد بایرن برگرده به اوج بد نمیشها
ها؟؟؟؟

mohammad دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 20:42 http://bayern.blogsky.com

دوست دارم رویس بمونه و خدیرا هم بیاد دورتموند تا رقابت بیشتر بشه و در نهایت بایرن سودش را میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد