وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر بایرلورکوزن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته چهاردهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال بایرلورکوزن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

عملکرد تیم بسیار خوب بود. بجز ده دقیقه اول زیاد به حریف شانس ندادیم. من به خوبی از قدرت لورکوزن اطلاع داشتم و می دانستم آن ها در نیمه اول خطرناک تر ظاهر خواهند شد. با حضور روده در نیمه دوم بیشتر سوار بر بازی شدیم. من از این نتیجه راضی و خشنود هستم چون می دانم مقابل چه حریفی بازی کردیم. شاید هوادران انتظار داشتند 2-3 یا 4 گل به ثمر برسانیم، اما من می دانم این امر برای ما دشوار خواهد بود. سباستین روده با تمام وجود بازی می کند و روی گل هم تاثیر گذار بود. ریبری و روبن در اصل بازیکن هایی هجومی هستند اما امروز در امور دفاعی خوب عمل کردند. ریبری یکی از بهترین بازیکن های خارجی تاریخ باشگاه است و رکوردش این را نشان می دهد. 

 

فرانک ریبری : 

پیروزی بسیار دشواری در یک بازی سخت بود. لورکوزن تیم بسیار خوبی است. نکته بد بازی این بود که نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. زدن 100مین گل از نظر شخصی مهم است، اما مهم تر از همه برای تیم مهم بود. در سال جاری 4 بازی دیگر داریم و می خواهیم در هر 4 بازی برنده باشیم. 

 

مهدی بن عطیه : 

ریبری با شایستگی به این رکورد دست یافته است. او هنوز تمام نشده است. هنوز چند سال دیگر می تواند بازی بکند. 

 

آرین روبن : 

شاید کمتر از آنچه تصور می شد، بازی جذاب از کار درآمد. چون در دو سوی میدان تیم هایی حضور داشتند که بازی رو به جلو را دنبال می کنند و به کار دفاعی صرف نمی پردازند. با این حال هر دو مراقب هم بودند. چون می دانستند که کیفیت حریف بسیار بالا بوده و سرعت زیادی هم دارند.  

 

روگر اشمیت (سرمربی بایرلورکوزن): 

به بایرنی‌ها تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم سزاوار برد بودند اما ما هم فرصت‌هایی داشتیم که به عنوان برنده از بازی خارج شویم. به طور کلی بازی سختی داشتیم و همه دیدند بایرن چه کیفیت بالایی دارد. آنها توپ را به گردش درآوردند و اجازه ندادند به گل برسیم.

 

رودی فولر (مدیر ورزشی بایرلورکوزن) : 

ما در نیمه نخست و به ویژه در 30 دقیقه ی ابتدایی بسیار خوب بازی کردیم. فرصت هایی ایجاد کردیم که متاسفانه قدر آن ها را ندانستیم. فشار ما در بازی عالی بود و بایرن فضای باز چندانی پیدا نکرد. اما در بعضی مواقع فشار بایرن افزایش می یابد و آن ها قادر به آزار ما بودند.

نظرات 6 + ارسال نظر
sirsir یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 10:47

پپ تو بهترینی با این همه مصدوم همه رو میبری .این برد خیلی چسپید اونم مقابل لورکوزن دشمن اصلی بایرن.لورکوزن باید تیم انگلیسی بود با این قراردادهای که با بازیکنانش میبنده که نیاند بایرن

alisaor یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 13:13

زنده باد ریبری
زنده باد بایرن
قهرمان لیگ اروپا 2015
زنده باد مصدوما
زودتر بیان تا بایرن بشه ابر قدرت فوتبال

m یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 16:23 http://mahdi12nba.blogfa.com

سلام عزیزم وبت عالیه مایلی بیا تبادل لینک کنیم

ریبرو یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 17:34

اقا من فکر کنم اگه با این پاس کاری های بیهوده همین جوری بازی ها رو ادامه بدیم من فکر نکنم بتونیم از ریال انتقام بگیریم چون ریال امسال واقعا تیم قوی و جوانی داره و همه اینو میدونیم من فکر کنم اگه این پاسکاری های بیمورد رو انجام بدیم که نمونش منجر به شکستمون برابر منچستر سیتی بود ما نمیتونیم از ریال انتقام بگیریم خداییش اول یه کم فکر کنید بعد لایک و دیسلایک رو بزنید البته ارزوی منه که بایرن ریال رو شکست بده اما به دلیل مصدوم هایی که داریم و وجود بازیکنان جوان و خوب ریال و پیری تیم ما و پاس های بیهوده من فکر نکنم بتونیم خدایا بایرن رو قهرمان کن بحث طرفداری رو بزارید کنار و درست نظر بدید ایا بایرن میتونه ریال رو شکست بده یا نه؟

alisaor یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 21:14

مصدوما بیان
بایرن هدفش انتقام باشه
میبره
قدرت بایرن و رئال یکیه
سیتی رو تا 85 جلو بودن
آخر ول شدن
باختن
بازی بایرن رئال مثل آلمان پرتقال میشه

توماس مولر چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 21:38

بازی رئال کیه؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد