وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود تک گل و خلاصه دیدار بایرن مونیخ - بایرلورکوزن

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود گل

 

دانلود خلاصه

 

منبع  منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
هاینریش هیملر(اریایی) یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 01:30

طرفدارای عزیز بایرن و مانشافت خواهشا برین خلاصه بازی ریال و سلتاویگو رو ببینین بازم پنالدو پنالتی گرفت و اون گل کرد اون وقت طرفدارای جزیره و لالیگا میان می گن بوندسلیگا مسخرست اخه یکی نیست بگه عزیزم تیم ما انقدر قوی که تو هر لیگی باشه با اختلاف زیاد سطر جدول میشه.پنالدویی که پنالتی یا دروازه خالی گل می کنی تیمت با تیم ما که خمس ادعا های شما و.... را نداره هم امتیازی.حتی تو اروپا هم ما با 12 امتیاز سطر جدولیم و من سیتی شیخ باز و رم پر مدعا 5 امتیاز داره.فقط حیف که من سیتی را نبردیم الکی الکی.امیدوارم رم 9 تایی چهارشنبه با توجه به نبودن اگوئرو من سیتی رو با اختلاف زیاد شکست بده.درود بر بایرن کبیر

alisaor یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 13:17

زنده باد ریبری
زنده باد بایرن
قهرمان لیگ اروپا 2015
زنده باد مصدوما
زودتر بیان تا بایرن بشه ابر قدرت فوتبال

ریحانه یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 21:10

من اصلا نمیشناسسسم تیما رو :((((...ولی خب همکارریشون خوب بود :D:D...
اثن من نظر ندم بهتره...

موفق باشین :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد