وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیراهن فصل آینده بایرن مونیخ لو رفت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تصویر پیراهن اول باواریایی ها که فصل آینده با آن به میدان خواهند رفت لو رفت که طرح این پیراهن ساده تر از پیراهن حال حاضر آنها است.

کمپانی آدیداس پیراهن فصل ١٦-٢٠١٥ باواریایی ها را برخلاف پیراهن آنها در فصل جاری با تنها یک رنگ غالب و طراحی نزدیک تر به پیراهن سنتی این باشگاه که تماماً قرمز رنگ است، تولید کرده است.

این پیراهن یکدست قرمز رنگ است که سه نوار روی آنها قسمت شانه های آن (نشان کمپانی آدیداس) با رنگ خاکستری نقش بسته است. در قسمت سر آستین های این پیراهن هم یک نوار خاکستری رنگ دیگر دیده می شود که در آن لوزی هایی به رنگ قرمز و سفید طراحی شده است. لوگوی آدیداس و کمپانی تلکام، اسپانسر باواریایی ها هم طبق معمول با رنگ سفید روی این پیراهن نقش بسته است.

هنوز تصویری از پیراهن های دوم و سوم باواریایی ها برای فصل آینده منتشر نشده است اما طبق گزارش برخی از منابع خبری در اروپا پیراهن دوم بایرن مونیخ در فصل آینده با رنگ پس زمینه سفید و سه نوار قرمز و خاکستری رنگ طراحی شده است. پیراهن سوم باواریایی ها هم به رنگ آبی کاربنی و با طرح های سرخابی رنگ است. 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
issa شنبه 15 آذر 1393 ساعت 23:13

میگم چرا رو پیرهن بایرن چهارتاستاره هست؟مگه نبایدپنج تا باشه؟

استفاده از ستاره برای هر کشور در اروپا (برای باشگاه ها) منحصر به فرد می باشد که قانون آلمان در مورد ستاره دادن به یک باشگاه این گونه می باشد که :

تیمی که سومین قهرمانی لیگ اول کشوری (بوندسلیگا یک) را بدست می آورد، اولین ستاره ی طلایی را دریافت می کند؛ وردربرمن با چهار قهرمانی، هامبورگ و اشتوگارت با سه قهرمانی تیم هایی هستند که یک ستاره طلایی بر روی پراهنشان دارند.

تیمی که پنجمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، دومین ستاره ی طلایی را دریافت می کند؛ بورسیا موشن گلادباخ و بورسیا دورتمند هر کدام با پنج قهرمانی دو ستاره طلایی بر روی پراهنشان دارند.

تیمی که دهمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، سومین ستاره ی طلایی را دریافت می کند.

تیمی که بیستمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، چهارمین ستاره ی طلایی را دریافت می کند و باشگاه بایرن مونیخ با قهرمانی در بوندسلیگا ی سال 2008 ستاره چهارم خود را به ارمغان آورد.



اما بحثی هم در مورد ستاره های نقره ای وجود دارد که با قانونی نظیر به همین بکار می رود اما با این تفاوت که این نوع ستاره با قهرمانی در لیگ های پایین تر از بوندسلیگا یک بدست می آید و برای مثال می توان به "Greuther Fürth" اشاره کرد که دارای سه ستاره ی نقره ای می باشد.

mojtaba شنبه 15 آذر 1393 ساعت 23:23

ساده و شیک...از پیراهن ابی و اناری امسال خیلی بهتره.

rezaoli شنبه 15 آذر 1393 ساعت 23:26

خیلی قشنگه

میثم شنبه 15 آذر 1393 ساعت 23:59

سلام به همه ی بایرنی ها

دوست عزیزissaچهار ستاره بخاطر قهرمانی های بایرن تو بوندسلیگاست یعنی هر پنچ قهرمانی یک ستاره الان فک کنم بایرن 23قهرمانی داشته باشه دوتای دیگه بگیره میشه 5ستاره داش

پیراهن این فصل بایرنم بد نیست ولی این پیراهن هم خیلی قشنگه قشنگیشم بخاطر ظاهر سادشه در کل من پیراهن فصل 2011رو خیلی دوس داشتم راه راه قرمزو سفید رو

جاوید یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 12:16 http://footballi-pictures.mihanblog.com

جدیدا همه پیراهن ها به صورت خودجوش داره لو میره!دقت کردین؟!

ح.ر.واقف سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 10:47

هر 5 قهرمانی تو لیگ آلمان یک ستاره داره و بایرن هم تا الان با 24 عنوان قهرمانی 4 ستاره است. اگه امسال هم قهرمان بشه اونوقت با 25 عنوان قهرمانی میتونه ستاره پنجمش رو سال بعد رو پیراهنش ثبت کنه . چون این لباس امسال طراحی شده همون 4 ستاره هم حک شده و مطمئنا سال بعد (با این روند بایرن) ستاره پنجم هم ثبت میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد