وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کانیزارس: نویر در تمام زمینه ها قدرتمند است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سانتیاگو کانیزارس می گوید که مانوئل نویر و تیبو کورتوا با فاصله، بهترین دروزاه بان های دنیا هستند و احساس می کند که این دو نفر در یک سطح قرار دارند.

نویر در حال حاضر به عنوان دروزاه بان شماره 1. دنیا شناخته می شود و به عنوان پاداشی بر روند خوب خود در سال های اخیر، اکنون در جمع سه نامزد دریافت توپ طلا در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار گرفته است.

اکنون کانیزارس در گفتگو با وبسایت رسمی بوندس لیگا اظهار داشته است: "نویر کاملاً در کلاس جهانی است؛ بدون شک. اما من تیبو کورتوا از چلسی را هم تقریباً در سطحی برابر با او طبقه بندی می کنم. از نظر من، آنها با اختلاف بهترین دروازه بان های جهان هستند."

کانیزارس ادامه داد: "مانوئل دروازه بان بزرگی است. او در سال های اخیر رشد زیادی کرده است. من احساس می کنم که از وقتی از شالکه به بایرن مونیخ پیوست، اعتماد به نفس زیادی کسب کرده است. او مشخصاً در زمینه ذهنی خیلی کار کرده است. ابراز وجود برای یک دروازه بان مهمترین چیز است و شما می توانید این ویژگی را در او ببینید. در جام جهانی او فوق العاده بود.

فیزیک چشمگیر او نیز قابل توجه است اما در درجه اول، آنچه که در موردش برجسته است، شخصیت او می باشد که در گذشته نیز در دروزاه بان های سابق آلمان مانند اولیور کان و سپ مایر شاهد بوده ایم. به عنوان یک دروازه بان، او تقریباً در تمام زمینه ها قدرتمند است. اما تمام این ها با شخصیت فوق العاده اش تکمیل می شوند.

وقتی حالا به او نگاه می کنم، بسیار مؤثر است و اگر نویر شالکه با نویر بایرن را مقایسه کنم، باید بگویم که 100 درصد پیشرفت کرده است." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MERSAD33 شنبه 15 آذر 1393 ساعت 12:48

بیشتر دروازه بان ها به جز افراد حسودی مثل کاسیاس و بوفون از نویر حمایت کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد