وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشمیت: بازی در مونیخ چالش بزرگی است؛ مثل همیشه بازی خواهیم کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی لورکوزن در آستانه بازی با بایرن از بازیکنانش نمایشی "عالی" را درخواست کرد.

روگر اشمیت پیش از بازی مهم شنبه مقابل صدرنشین بوندسلیگا گفت: " ما می خواهیم سرنوشتمان در مونیخ را خودمان رقم بزنیم و بازی همیشگی خود را انجام دهیم."

"بازی در مونیخ چالش بزرگی است. بایرن خیلی مستحکم است و توانایی های فردی زیادی در تیمش دارد. برنامه های خوب، انسجام تاکتیکی و بالاتر از همه این ها، روحیه تیمی زیاد، آن ها را به نتایجی عالی رسانده است. بایرن مستحق شکست ناپذیری در لیگ است."

"ما باید به بازی خود ایمان داشته باشیم. مقابل بایرن باید همان چیزی را نشان دهیم که در آن خوب هستیم. من خوش بینم که ما می توانیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم. اگر فراموش نکنیم که باید خط دفاعی را خوب حفظ کنیم، می توانیم شرایط را برای بایرن خیلی سخت کنیم."

" آماده شدن برای مقابله با ما آسان است، چون مثل همیشه بازی خواهیم کرد. اما بایرن عادت ندارد که مقابل تیم هایی با پرس قوی بازی کند. یک چیز کاملا مشخص است؛ ما باید تا جایی که نفس داریم بدویم اگر می خواهیم نتیجه بگیریم."

"توپراک و کیسلینگ و بندر شرایط خوبی دارند. کیس و لارس امروز تمرین خواهند کرد اما عمر آخرین بار چهارشنبه  با ما تمرین کرد. فکر می کنم هر 3 به بازی برسند." 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد