وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: بایرن باید رویس را خریداری کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان و تنها بازیکن آلمانی که موفق به دریافت توپ طلا شده است می گوید که ستاره باشگاه دورتموند باید به بایرن مونیخ برود.

به گزارش گل، لوتار ماتئوس کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ که در سال 90 به عنوان بهترین فوتبالیست جهان شناخته شد می گوید که بایرن نباید مارکو رویس 25 ساله را از دست بدهد و هرچه سریع تر باید این بازیکن آلمانی را به تیم خود بیاورد.

این مرد 53 ساله در مصاحبه با AZ گفت: "مهم ترین نکته این خواهد بود که وی باید در بوندس لیگا باقی بماند. هوینس یک بار در مصاحبه ای گفت که این وظیفه بایرن خواهد بود تا نگذارد بازیکنان آلمانی به لیگ های دیگر بروند و برای همین است که از فروش تونی کروس به رئال و خرید ژابی آلونسو متعجب شدم. ژابی اختلاف سنی 9 ساله را با تونی کروس دارد و قطعا تونی می توانست گزینه بهتری برای بایرن باشد. بایرن باید به آینده فکر کند و البته این کار را انجام می‌دهد؛ فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، فرانک ریبری و آرین روبن، همه ی آنها در طول دو یا سه سال آینده دچار افت خواهند شد.

"به خاطر همین بایرن باید رو به بازیکنان جوان بیاورد زیرا بازیکنان با سن بالا قطعا از این تیم خواهند رفت و من اگر قدرتی در این تیم داشتم حتما برایش اقدام می کردم . نباید از دید اقتصادی به رویس نگاه کرد زیرا بایرن به همراه رویس شانس بیشتری در جام ها خواهد داشت. شاید موفقیت در دورتموند احساسی تر است ولی در پایان هیچکس نمی‌پرسد که کدام جام احساسی تر بود."

گفته می شود علاوه بر بایرن، تیم های بزرگ دیگر نیز به دنبال این بازیکن آلمانی می باشند.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ali.sfi جمعه 14 آذر 1393 ساعت 21:46

رویس باید بیاد بایرن چون به نفع فوتبال آلمان ،
دلم میخواد دورتموند با برد امشب برگرده به لیگ امسال واقعا دچار آشفتگی ،
به امید توپ طلای نویر و ٤ گانه بایرن .

امیر مونیخی جمعه 14 آذر 1393 ساعت 22:44

خب این ک همش مصدومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد