وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناراحتی نویر از سخنان بوفون

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوئیجی بوفون کاپیتان تیم ملی ایتالیا در سخنانی عنوان نمود رونالدو شایسته توپ طلاست و نویر برای کسب این عنوان هیچ شانسی ندارد. حالا به نظر می رسد این سخنان باعث ناراحتی و دلخوری سنگربان ژرمنها و باشگاه بایرن شده است.

جی جی بوفون در سخنانی بیان نموده بود : "گرفتن این جایزه مشکل است، چراکه شرایط و لحظاتی تاریخی در سرنوشت این جایزه تعیین کننده هستند. مطمئناً لئو یاشین برای دریافت این عنوان خارق العاده بود، او در زمره بهترین ها قرار داشت، امّا حقیقت این است که او از کشوری می‌آمد که تقریباً مردم آن را می شناختند، به این مسئله کمی کمک کرد. آن زمان مردم بیشتر نام او را در فوتبال شنیده بودند و شاید تنها چند بازی او را دیده باشند. به نظرم، برای تصاحب توپ طلا شما باید در مقایسه با سایرین، چیزی خاص و بیشتر در اختیار داشته باشید. اینکه امروزه یک دروازه بان این جایزه را تصاحب کند، به نظرم اتفاقی دور از ذهن است. نویر دروازه بان بزرگی است اما او رقبای بسیار قدرتمندی دارد و فکر نمی کنم نویر بتواند با آنها رقابت نماید. به نظر من رونالدو کاملا شایسته کسب این عنوان می باشد گرچه برای من مسی هنوز بهترین بازیکن دنیاست."

اما حالا به نظر می رسد نویر از سخنان دوست صمیمیش ناراحت و دلگیر شده است. نویر انتظار داشت بوفون که خود یک سنگربان و همچنین کاپیتان تیم ملی کشورش نیز می باشد از وی و اثبات این موضوع که یک دروازه بان نیز می تواند بار دیگر حائز کسب عنوان توپ طلا بشود، حمایت نماید. پیتر چک و هوگو لوریس کاپیتان و سنگربانان تیم ملی چک و فرانسه قبلا از نویر برای کسب این عنوان حمایت کردند اما به نظر می آید بوفون به مانند ایکر کاسیاس به رونالدو رای داده باشد.  

 

منبع

نظرات 21 + ارسال نظر
علیرصا حیدریان جمعه 14 آذر 1393 ساعت 03:31

حسادت های این دغل دوستان را فقط به خاطر موفقیت های بی بدیل نویر دوست داشتنی است.

رضا جمعه 14 آذر 1393 ساعت 03:48

لامصب داره از حسادت میترکه...

M.H.P Super Bayern جمعه 14 آذر 1393 ساعت 06:02

یکی نیست بگه آخه این خارق العاده شما چکار کرده؟؟؟
نویر فقط گل نزده
ولی کسی شک نداره تو قهرمانی آلمان از ارکان اصلی بوده
اسم این جایزه توپ طلا نباید باشه باید توپ آقای گلی باشه!!!

امیر مونیخی جمعه 14 آذر 1393 ساعت 07:56

نویر ی کار سخت تر از گل زدن کرده
نویر توپای خیلی خطرناک رو گرفته
بخدا از گل زدن سخت تره
واقعا باید
اسمشو بزارن توپ آقای گلی

sirsir جمعه 14 آذر 1393 ساعت 10:26

نویر مدرنترین دروازبان تارخ هستش.واقعا در حق دروازبانان همیشه کوتاهی کردن.نویر با کاسیاس و بوفون اصلا قابل مقایسه نیست بوفون و کاسیاس دروازبانان عادی بودن مثل رینا و والدز و واندرسار

مجمد جمعه 14 آذر 1393 ساعت 10:51

به نظر من تو چند سال اخیر توپ طلا باید یه ترتیب زیر داده می شد.
2008: ژاوی
2009: مسی
2010: اینیستا
2011 : مسی
2012: کریس
2013: ریبری
اما
2014: نویر
و البته جای مسی هم تو سه نفر باید روبن می بود نه مسی.

من نظرم اینه که این جایزه باید تا حدی هم سمبلیک باشه مثلا بازیکنی مثل ژاوی چرا نباید این جایزه را داشته باشه؟ در مقابل یه بازیکن اونو 4 بار داشته باشته. قهرمانی جام جهانی نیست که شمارش مهم باشه باید به پاس زحمات بازیکنایی که یک عمر تو فوتبال تلاش کردن این جایزه رو بدن بهشون.
ولی جایزه کفش طلا خیلی جایزه حوبیه، چون از اول گفتن بازیکنی که تو یک فصل بیشترین گل رو تو تمامی لیگ های اروپایی داشته باشه(با در نظر گرفتن ظریب لیگ) این جایزه رو می گیره. کاملا قانونمنده
ولی تو توپ طلا بهتره نه افراطی افراطی باشه نه کلا سمبلیک و نمادین میشه

افن برگ جمعه 14 آذر 1393 ساعت 11:09

از بوفون بعیده...این دوتا خیلی باهم رفیق بودن....خدایی دم چک و لوریس گرم

German جمعه 14 آذر 1393 ساعت 11:42

بوفون و کاسیاس هم قهرمان جهان شدند اما اونها رو حتی نامزد توپ طلا هم نکردند . این طبیعی که به نویر حسادت کنند . مسی هم درسته بازیکن خوبیه و تونسته رکورد های زیادی رو در رده ی باشگاهی جابه جا کنه اما اصلا در فصل منتهی به جام جهانی فصل خوبی رو پشت سر نگذاشت و حق روبن یا مولر بود که بین سه نفر پایانی باشه اما چیزی که برای نویر یک رکورده اینه که تا به حال از مسی چه در رده باشگاهی وچه در رده ی ملی گلی نخورده .

only bayern جمعه 14 آذر 1393 ساعت 11:49

حالا بوفون به کنار.بعضی از فوتبال دوستان داخل کشور یه جوری در مورد یاشین صحبت میکنن،مثل اینکه تمام بازیاش رو نگاه کردن،من حاضرم شرط ببندم تا حالا یه کلیپ 5 دقیقه ای هم ازش ندیدن حالا همشون یاشین یاشین میکنن

بایرن کبیر ودیگرهیچ جمعه 14 آذر 1393 ساعت 11:59

نویر ناراحت نشو.این یارو ازحسادت داره میترکه.

MERSAD33 جمعه 14 آذر 1393 ساعت 12:00

اصلا یاشین کی بود؟؟؟؟ کجا بازی میکرد؟؟؟
ایتالیایی ها و انگلیسی ها همیشه با آلمانیا مشکل داشتن......
حالا این ایتالیایی هم معمومه که داره حسودی میکنه

ali جمعه 14 آذر 1393 ساعت 13:01

انصافا حق نویره توپ طلا رو ببره

1 جمعه 14 آذر 1393 ساعت 13:48

mohammad جمعه 14 آذر 1393 ساعت 14:16 http://bayern.blogsky.com

نویر همین که به عنوان کاندید دریافت توپ طلا انتخاب شده خودش خیلی ارزش داره

هاینریش هیملر(اریایی) جمعه 14 آذر 1393 ساعت 15:55

مانوئل نویر سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به عنوان یکی از سه نامزد نهایی کسب توپ طلای بهترین فوتبالیست سال 2014 جهان معرفی شد. جایزه نفر برتر روز 12 ژانویه سال جدید به برنده اهدا خواهد شد.
در همین زمینه رولان کوربی سرمربی 61 ساله تیم مون‌پلیه فرانسه در نشستی خبری، با این مسئله که یک دروازه‌بان باید در مقابل دو مهاجم گلزن قهار قرار بگیرد شوخی کرد.
او با لحنی تمسخر آمیز و با خنده گفت:" سی سال دیگر پسرت خواهد پرسید: بابا! واقعا نویر بهتر از مسی و کریستیانو رونالدو بود؟ آن وقت تو باید در افق محو شوی تا مجبور نباشی به این سوال احمقانه پاسخ بدهی. نمی‌شود یک دروازه‌بان را با یک مدافع، هافبک یا مهاجم در یک رده قرار داد. مثل این است که یک جودوکار برای کسب کمربند جام جهانی با یک بوکسور و کاراته‌کا مسابقه بدهد. چطور می‌توان توپ طلا را به کسی داد که در مهم‌ترین بازی فصل در مقابل دیدگان تماشاگران خودی چهار گل وارد دروازه‌اش شد؟ این کار فقط از بلاتر برمی‌آید."
واقعا حسادت چه کارا که نمی کنه.

هاینریش هیملر(اریایی) جمعه 14 آذر 1393 ساعت 15:57

پتی که اینک 44 سال دارد اظهارات عجیب و غریبی درمورد میهنش به زبان آورد. او به "اسپورت فرانس" گفت:" فرانسه دورو و بزدل است. مردمش ازخود راضی و ریاکارند."
اما جنجالی‌ترین بخش سخنانش این بود:" گاهی وقت‌ها فکر می‌کنم که اگر سال‌ها پیش آلمان فرانسه را تصرف کرده بود و کشورمان را رهبری می‌کرد، وضعمان بهتر می‌بود."
وی سپس در گفتگو با "یاهو اسپورت" در اینباره توضیح داد:" می‌خواستم بگویم آلمان امروز نشان می‌دهد که از ما بهتر است، چه به لحاظ سیاسی و اقتصادی و چه به لحاظ ورزشی. منظورم فقط همین بود. آلمانی‌هایی که دوستشان دارم، آلمانی‌های امروز هستند."
آنچه که او را به بیان این درد و دل واداشت این بود که فدراسیون فوتبال فرانسه از برگزاری بازی خداحافظی برای تیری هانری ستاره پرافتخار خروس‌ها خودداری می‌کند. پتی گفت:" فرانسوی‌ها هانری را دوست ندارند. این در حالی است که در انگلیس کم مانده مجسمه‌اش را بسازند. گناه او چیست؟ گلی که در بازی با ایرلند با دست زد؟؟ او هیچ کار اشتباهی مرتکب نشد. اگر کمک او نبود به جام جهانی افریقای جنوبی راه پیدا نمی‌کردیم."
تیری هانری کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه نوامبر 2009 در وقت‌های اضافه بازی برگشت مقابل ایرلند گل مهمی را به ثمر رساند و باعث شد بازی مساوی شود. اما مشکل آنجا بود که او آن توپ را با دست گرفته بود.(اینم فهمیده المان چه کشوری دیگه ایول)

فاطمه چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 23:15

به جان خودم قسم،به جان خودم قسم اینو راست میگم یه آماری بعد فینال جام جهانی نشون داده که درصد وتعداد پاس های صحیح نویر حتی از مسی هم بیشتر بوده!!!البته علامت تعجب نمیخواست چون میدونیم نویر بهترینه،حالا این حسودا هرچی میخوان بگن!

رحمتی یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 00:39

بوفون عزیز2006نامزد بود اقایووووووون.اما کاناوارو گرفت جایزه را.درود بر بهترین دروازه بان قررررررررررن...جی جی بوفووووووون

moji شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 16:11

متاسفم برای بعضیا که درباره ی جی جی چیزی نمیدونن و الکی نظر میدن عمو نویر مگه اینکه دهه 80 دوست داشته باشن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

pooya پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 10:00

بعضیا هنوز نمیفهمن که بوفون تو کرفتن توب طلا بعد از کاناوارو با یک اختلاف رای دوم شد

امیر حسین شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 20:43 http://http://elmnashenakhte.iranblag.com/

نویر همیشه تکه من خودم دروازه بانم و درکش میکنم همه درکش میکنیم

همه برای نوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد