وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گریزمان: نویر باید توپ طلا را ببرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید اعتقاد دارد، مانوئل نویر به خاطر کمک به آلمان در قهرمانی جهان باید توپ طلا را ببرد.

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، رونالدو، مسی و نویر 3 نامزد نهایی‌ توپ طلا هستند. گریزمان اعتقاد دارد که دروازه بان 28 ساله بایرن مونیخ بیش از دو نفر دیگر لایق بردن این جایزه است. وی می‌‌گوید: "من نظرم روی نویر است زیرا من نه مسی را و نه رونالدو را انتخاب نمی‌‌کنم. نویر دروازه بان فوق العاده‌ای است که حالا قهرمان جهان هم است. با این حال هر سه‌ لایق این جایزه هستند. هر سه‌ عالی‌ هستند."

این مهاجم همچنین می‌‌گوید که فرانک ریبری اگر بخواهد به تیم ملی‌ برگردد با آغوش‌ باز بازیکنان مواجه خواهد شد: "او می‌‌داند که اگر بخواهد برگردد، ما از آن استقبال خواهیم کرد. اما ریبری هم اگر نباشد، آرزو موفقیت کردن برای فرانسه تغییر نخواهد کرد." 

 

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
M.H.P Super Bayern چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 00:06

ما هم امیدواریم حق به حق دار که همان نویر است برسد ،نه به مزحکه های دست رسانه ها وتبلیغات چی ها!!!

ابراهیم چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 00:38

اگه برای یه بارم که شده مثل مرد قضاوت کنن اون توپ رو به نویر میدن که واقعاًشایستگیش ثابت شده س. البته گفتم، سلطان نویر جامی رو گرفته که اون دو تا در حسرتش بازنشسته میشن

هاینریش هیملر(اریایی) چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 01:52

دست مسی و رونالدو به جام نرسیده و نخواهد رسید.به امید در دست گرفتن دوباره جام در دستان نویر عزیز در جام 18 روسیه.من به قدرتمون ایمان دارم

stefan effenberg چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 08:26

تو چند تا بازی باقی مونده پپ نویر رو بذاره مهاجم که چند تا گل بزنه تا بتونه توپ طلا رو بگیره. این سیستم فیفا خیلی مسخره است مهاجم رو دارن با دروازه بان مقایسه میکنن ملاک رو گل زده قرار میدن.

stefan effenberg چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 08:29

فیفا باید سیستمشو عوض کنه، به نظر من باید برا هر پست یه توپ طلا بذاره، یعنی دروازه بانها با هم رقابت کنن، مدافعین باهم و همینطور هافبکها و مهاجمها. ملاک مهاجمها رو هم گل زده قرار بدن.

stefan effenberg چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 08:31

تو سیستم فعلی بیچاره مدافعین و دروازه بانها حقشون خورده میشه اونا هم به اندازه مهاجمی که گل میزنه زحمت میکشن حتی میتونم بگم بیشتر از اونها زحمت میکشن.

Mannschaft چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 09:42

هیچ سیستمی تو فیفا وجود نداره بلکه همش سیا بازیه والسلام... وگرنه یه بچه سه ساله هم می فهمه که توپ طلا برای نویره

VIDA چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 11:11

توپ طلا حق مسلم نویره ولی افسوس که بازم به اون رونالدوی احمق میدنش البته همه میدونیم که موفقیت های تیمی از انفرادی خیلی مهم تره اون دو نفر تا در حسرت قهرمانی جام جهانی باقی میمونن ولی ما علاوه بر این که جام جهانی 2014 رو گرفتیم شانس اول قهرمانی در 2016 و 2018 هم هستیم

VIDA چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 11:19

اینو یادم رفت بگم که مسی قبل از فینال جام جهانی گفته بود که حاضره تمام عناوین و رکوردای فردی و حتی باشگاهی رو ازش بگیرن ولی قهرمانی جام جهانی رو بدست بیاره

تیرداد چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 11:20

آدم سیستم فیفا رو که نگا میکنه یاد کشور عزیزمون میفته! یعنی داشتن یه همچین سیستم مزخرفی از سویس بعیده من اگه جایه سویس بودم بلاتر و دارو دستشو از کشور بیرون میکردم اونا هم میرفتن کشوری مثل ونزوئلا یا کلمبیا

MERSAD33 چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 12:43

آقا توپ طلا رو نویر میگیره من خوشبینم

بابرن چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:14

باید نویر توپ رو بگیره یه مطلب دیگه هم بگم که روده به نظر من بهترین بازیکن جوان بایرن مونیخه اون عالیه اون روبن دومه همکاری روبن و روده در بازی با هرتا برلین فوق العاده بود زنده باد شاه ارین روبن و سباستین روده

دورتموند چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:18

من از شما بایرنیها متنفرم شما ستاره های مارو گرفتید ما رو ضعیف کردید الانم که میخواد رویس رو بگیرید اگه یه تیمی بیاد ستاره های شما مثل روبن ریبری مولر نویر رو بگیره چیکار میکنید من از شماها متنفرم هر چند ستارهای ما رو که گرفتید در نهایت موجب ضعیف شدن خودتون میشه
لواندوفسکی، گوتزه اخه چرا رفتید عشقای من

بایرن کبیر ودیگرهیچ چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:26

دوستان به حرفای این رئالیای احمق توجه نکنین چون ارزشش روندارن.

بایرن کبیر ودیگرهیچ چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:28

شما دورتموندی هااگه مثل بایرن مدیریت قوی داشتین بازیکنانتون روازدست نمیدادین.این بی لیاقتی شمارونشون میده نه کار بایرن رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد