وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: انتخاب دوباره رونالدو برای توپ طلا، کسل کننده خواهد بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر طی صحبت هایی اعلام کرده برنده شدن دوباره توپ طلا از سوی کریستیانو رونالدو، کسل کننده خواهد بود.

لیست نهایی نامزدهای توپ طلای 2014 دیروز عصر اعلام شد و علاوه بر حاضران و برندگان همیشگی چند سال اخیر آن یعنی رونالدو و لیونل مسی، مانوئل نویر هم در لیست قرار داشت. کریستیانو رونالدو، مدعی اول برنده شدن این جایزه تلقی می شود و می خواهد آن را در کنار دو توپ طلای دیگرش در سال های 2008 و 2013 قرار دهد.

مانوئل نویر از حمایت اشخاصی چون پپ گواردیولا و ژابی آلونسو برخوردار بوده است. اکنون توماس مولر هم به این لیست اضافه شده و طی مصاحبه ای با اسکای، به حمایت از برنده شدن هم تیمی اش در بایرن و تیم ملی آلمان، پرداخته است:

"انتخاب دوباره رونالدو، بسیار کسل کننده خواهد بود. در آن صورت، باید این انتخاب را به چالش کشید. نویر در بین آنها است چون قهرمان جهان شده و نمایش های فوق العاده ای از خود نشان داده است. مثلا روبن هم خیره کننده بوده است. بازیکنان آلمانی متعددی هم شایسته آن بودند. قبلا هم نظر خود را گفته ام. این انتخاب ها چندان برایم مهم نیستند.خود را بیشتر بازیکنی برای تیم می دانم."

نتایج ناامید کننده این فصل بروسیا دورتموند در بوندس لیگا، یکی از مسائل روز فوتبال آلمان است. آنها علی رغم کسب نایب قهرمانی فصل گذشته، امسال بعد از 12 هفته از لیگ، در آخرین رده جدول رده بندی قرار گرفته اند که با توجه به نتایج رضایت بخش شان در لیگ قهرمانان، تعجب آورتر هم جلوه می کند. مولر 25 ساله در مورد زنبورها هم این گونه گفته است:

"می توانید به وضوح ببینید که فوتبال چه غیرممکن هایی را ممکن می کند. دورتموند در لیگ قهرمانان فوق العاده بوده، ولی در قعر جدول بوندس لیگا است. دیوانه کننده است، ولی به هر حال مشکل ما نیست. شاید طرفداران دوست داشته باشند رقابت نزدیک تری برای قهرمانی وجود داشته باشد، ولی وظیفه ما جذاب نگه داشتن لیگ نیست. همیشه شانس قهرمانی مان بالا است." 
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
هاینریش هیملر(اریایی) چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 01:52

ای گل گفتی

رئال سرور بایرن چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 17:29

خوب دیگه این توله سگ لباس زنونه پوشم زر زد بگه منم هستم تخمه سگ جلف

یه منچستری چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 23:25

ریال زیر بایرن اخه کون بچه ننت سگ بگاد بیام بزارم تو کس ننت زنا زاده بیا تخممو بوخور مادر قهبه خوار کسه.عشق است منچستر بایرن کبیر

بایرن سرور رئال پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 09:41

تخمه سگ جلف اون رونالدو ابنه ایه با اون طرفدارای ابنه ای ترش . تو رئالی کثیف هم گه می خوری میای اینجا واق واق می کنی سگ کثیف ولگرد

German پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 19:41

رئالی های 17 تایی توپ طلا حق نویره . این رونالدو هم به جای فوتبال بازی کردن باید بره آرایشگاه زنونه باز کنه . این آخرین بارتونم باشه به بازیکن های ما توهین میکنید . عقده ای های 17تایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد