وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای رسانه های آلمانی: پیشنهاد 8 میلیون یورویی بایرن برای جذب خدیرا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گزارش ها در آلمان حاکی از آن است که باشگاه بایرن مونیخ در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب سامی خدیرا، پیشنهادی 8 میلیون یورویی به رئال مادرید ارائه خواهد کرد.

Mundo Deportivo به نقل از یک نشریه آلمانی به نام TZ مدعی شده است که مادریدی ها گزینه فروش این بازیکن در ژانویه را بررسی خواهند کرد تا اینکه در تابستان به صورت آزاد او را از دست ندهند.

گفته می شود که حتی مصدومیت لوکا مودریچ و دوری 3 الی 4 ماهه وی از میادین نیز نمی تواند از فروش سامی خدیرا و کسب پول نقد برای کهکشانی ها جلوگیری کند.

در ترکیب انتخابی آنچلوتی نیز ایسکو نسبت به خدیرا اولویت یافت، و در دیدار مقابل ایبار ملی پوش اسپانیایی خط میانی را پوشش داد، اما خدیرا بعد از بازی برای رئال مادرید در دیدار مقابل لیورپول، قادر به همراهی بایرن در چمپیونزلیگ نخواهد بود.

بایرن پیشتر علاقه مندی به خدیرا را تکذیب کرده بود و از طرفی نیز گفته می شود که خدیرا علاوه بر بررسی پیشنهادات خود، نیم نگاهی نیز به مذاکره مجدد با رئال مادرید برای تمدید قرارداد دارد. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MJ1989 دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 15:47

فک کنم به تلافی انتقال کروس کل تیمه رئالو مجانی بکشونیم بایرن
خدیرا بازیکن بسیار خوبیه..ولی واقعا نیازی بهش نداریم...آلونسو و رییس که هستن..مارتینز هم به زودی مصدومیتش برطرف میشه و میاد...از طرفیم 8 میلیون واقعا پولی نیس...اگه بیاریمش بیشتر از اینکه تیم خودمونو قوی کنیم رئالو ضعیف میکنیم که البته باعث خوشحالیه..در کل اگه نیاد مسئله ای نیس اگه ام بیاد که خوش اومد

باواریا دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 16:42

بنظر حسنش اینه که قبلا با شواینی و آلنسو بازی کرده
رئال هم حالا مودریچو نداره به علت مصدومیت
فقط کروس و ایارامندی و ایسکو براش مونده با خرید خدیرا به مشکل میخوره
خدیرا هافبک دونده ای و با استقامتی هست
بنظرم اگه در اون پست خرید داشته باشیم خدیرا گزینه عالیه اونم خدیرایی که فقط با 8 م میشه خریدش در حالی که ارزشش 30 میلیون یورو هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد