وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هوفنهایم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته دوازدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال هوفنهایم گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

یک ربع نخست بازی در بازی‌سازی مشکل داشتیم. توپ‌های ساده زیادی را از دست دادیم اما بعد وضعیت‌مان تغییر کرد. فکر کنم برد 4 بر صفر زیاد‌تر از حد انتظارمان بود. این نتیجه‌ای نبود که متناسب با اتفاقات بازی روی دهد. بعد از وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های ملی بود، از نتیجه کسب شده، بسیار راضی هستم. حالا 3 امتیاز بیشتر از قبل داریم.
 

باستین شواین اشتایگر : 

خیلی خوشحالم. واقعا از این همه شور و استقبال، قلبم تپید. امیدوارم بعد از این نیز کار به همین خوبی پیش برود. 

 

ماریو گوتزه : 

حس خوبی دارم. از این که در فرم مطلوب آمادگی قرار دارم، سالم هستم و البته می توانم بازی کنم، خوشحالم. مساله مهم همین است. واقعا خوشحالم که امروز ٣ امتیاز کسب کردیم و همچنان در بالای جدول قرار داریم. 

 

آرین روبن : 

نیمه دوم را خوب شروع نکردیم. احتمالا فراموش کرده بودیم باید در زمین فوتبال بازی کرد. هوفنهایم به سمت دروازه ما فشار زیادی وارد کرد. در آن حال واجب بود که توپ را حفظ کرد. جدا از همه مسائل بازی خیلی خوشحال کننده بود که شواین اشتایگر به بازی آمد و بعد از مدت ها پا به توپ شد. او یک بازیکن خاص نیست. بلکه یک شخصیت بزرگ است. 

 

مارکوس گیسدول (سرمربی هوفنهایم) : 

مجبور هستیم که با دست خالی مونیخ را ترک کنیم. از عملکرد مهاجمانم راضی نیستم. نتیجه 4 بر صفر نتیجه سنگینی است اما نباید فراموش کرد که ما هم فرصت هایی برای ضربه زدن به بایرن داشتیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
mojtaba یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 15:55

عشق است شواینی...نیومده پاس گل داد.

sirsir یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 17:33

مهم نخوردن گل و کسب 3 امتیاز بود که موفق شدن

germany یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 18:35

یعنی دیدین شواینی چه بازیکن تاثیر گذاری

sirsir یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 20:15

خدایا کسی هست از رئیس بدش بیاد؟من که میگم غیره ممکنه .چقد طرفداران بایرن عاشق شواینی هستند خدا میدونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد