وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شرط آلمان برای دادن بازوبند کاپیتانی به اوزیل

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنان تیم ملی آلمان که اصالت غیر آلمانی دارند معمولا سرود ملی این کشور را نمی خوانند. اما سامی خدیرا در بازی مقدماتی یورو 2016 در برابر جبل الطارق برای اولین بار این کار را کرد. حالا به نظر می رسد ژرمن ها که به دنبال جانشین برای فیلیپ لام می گردند، در صورتی که اوزیل حاضر به خواندن سرود ملی آلمان شود بازوبند را به او خواهند داد.

او پیشتر در مصاحبه با "دی ولت" درمورد دلیل این سکوتش گفته بود: "این موضوع خیلی نخ نما شده. من سال 2009 با هفت بازیکن دیگر که مهاجر بودند همراه با تیم زیر 21 ساله‌های آلمان قهرمان اروپا شدم. آن موقع همه ما را تحسین کردند و چنین سوال‌هایی هم از ما پرسیده نشد."
اما گذشت زمان چیزهای دیگری نشان داد. بعد از خداحافظی فیلیپ لام از بازی‌های ملی، کادر فنی درصدد انتخاب یک کاپیتان دیگر برای مانشافت بود. یواخیم لو باستین شواین‌اشتایگر را انتخاب کرد، اما گفت که هر کدام از دیگر ملی‌پوشان امکان دارد در نبود شواینی بازوبند را تحویل بگیرند. مثلا در بازی آلمان مقابل جبل‌الطارق که شواینی به دلیل مصدومیت حضور نداشت، بازوبند کاپیتانی به مانوئل نویر داده شد. آنجا بود که خدیرا برای نخستین بار در خواندن سرود ملی همراهی کرد! پس از آن در دیدار دوستانه سه‌شنبه شب آلمان مقابل اسپانیا همه با تعجب دیدند که این بازیکن تونسی تبار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگر مسوت اوزیل هم از نسخه خدیرا پیروی کند، این شانس را دارد که بازوبند مشکی-قرمز-طلایی تیم ملی آلمان به او هم داده شود. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر مونیخی جمعه 30 آبان 1393 ساعت 08:36

اوزیل از وقتی ک رىال رفته آرسنال افت شدید کرده ب خصوص
واسه جام جهانی

b دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 23:20

خبرمرگش.....نخونه صدسال...خدا وکیلی این بازیکن افت کرده به چه درد تیم ملی ما میخوره!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد