وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژابی آلونسو علت ترک مادرید را فاش کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک بایرن مونیخ، برخی از علل ترک رئال را اعلام کرد.

به گزارش بیلد، آلونسو درباره بعضی از مسائلی که او را تشویق به ترک مادرید کردند، صحبت کرد: "مسائلی زیادی وجود داشت. تماشاگران، جو ورزشگاه و زمین آلیانز آره نا، خیلی هیجان انگیز بود. به علاوه فتح سه لیگ قهرمانان با سه تیم مختلف شانس بزرگی است."
" من از تماشاگرانی که میتوانند تمرین ما را ببینند ذوق زده شده ام. در لیورپول یا رئال مادرید چنین چیزی را ندیده بودم. آنها می دانند که ما نیاز به آرامش خاطر داریم و به کار ما احترام میگذارند. این چیزی است که باید گفته شود."

هافبک 32 ساله اسپانیایی، امیدوار به بازی کردن در کنار باستین شواین اشتایگر مصدوم است: "من میخواهم "زیاد" برنده باشم. در میانه زمین، ما به یک تعادل خوب با او برای موفقیت کل تیم نیاز داریم." 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 17:20 http://bayern.blogsky.com

شواینی عزیزمه

امیر مونیخی پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 17:28

کاشکی یکم از شعور تورو کروس داشت

Fereshteh پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 22:34

الونسو هم دوست دارم هم دوست ندارم شاید بخاطر اینکه اسپانیایی هستی و من از هرچی اسپانیایی بدم میاد و اینکه عاشق بازی کردنتم خوب میدونی که تو زمین باید چیکار کنی ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد