وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: گواردیولا یک نابغه دیوانه است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بایرن اعلام کرد که کار کردن با گواردیولا برای او اوقات بسیار خوشی را رقم می زند. او که به تازگی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده همچنین گواردیولا را دیوانه خواند.

او به خبرنگاران گفت:" او یک مربی نابغه است و از جنبه مثبت، کمی دیوانه هم هست. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دنبال کردن اهداف مان در کنار او بسیار مفرح است. کار کردن با بسیار لذت بخش است."
سامر همچنین در مورد مصدومیت فیلیپ لام صحبت کرد و از بازیکنان نیمکت نشین تیم خواست تا جای او را پر کنند:" وقتی این خبر را شنیدم، شوکه شدم زیرا فیلیپ روی تیم به عنوان کاپیتان تاثیر زیادی دارم. برای فیلیپ بهترین ها را آرزو و برایش دعا می کنیم. اما اکنون زمان زانوی غم به بغل گرفتن نیست. باید رو به جلو حرکت کنیم.
ما به اندازه کافی بازیکن داریم؛ بازیکنان که تا حالا زمان کافی برای بازی کردن نداشتند و اکنون این فرصت را دارند که خودشان را نشان بدهند. ما به اندازه کافی بازیکنان قابل و باکیفیت داریم که بتوانیم استاندارد بازی مان را حفظ کنیم." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 20:16

اقای سامر از این حرفا نزن اینجا خیلی ها ناراحت میشن .متاسفم.هواداران تیم های دیگه چنان از نربی هاسون حمایت میکنن در حالی هیچگاه به بزرگی پپ نبوده و نخواهند بود .اما ما اینجا داریم از اینکه نابغه مربیگری دنیا تیممون رو هدایت میکنه ناراحتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد