وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکا :خدیرا هم به فهرست خرید بایرن اضافه شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ به دنبال مصدومیت فیلیپ لام ممکن است دست به خرید تازه ای بزند. نام سامی خدیرا هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید اخرین نامی است که پیرامون باشگاه مونیخی شنیده می شود. گفته می شود ژابی آلونسو هم خرید خدیرا را به پپ توصیه نموده است.

به نقل از مارکا باشگاه بایرن مونیخ در ژانویه برای سامی خدیرا که هنوز نتوانسته با باشگاه مادریدی بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد، دست به کار شود. البته بایرن در گذشته که میخواست تا خدیرا را رابخرد اما به خاطر اینکه گواردیولا به او چندان اعتقادی ندارد از خریدش منصرف شد اما این بار با مصدومیت طولانی مدت لام شاید پروژه خرید هافبک آلمانی تیم رئال مادرید مجددا آغاز شود.

بنا به گزارشات مارکا ژابی آلونسو که مدت 4 سال با خدیرا همبازی بوده نیز خرید وی را به سرمربی هموطنش توصیه نموده است. خدیرا و آلونسو به خاطر تجربه بازی زیاد در کنار یکدیگر میتوانند زوج خوبی را این بار در بایرن تشکیل دهند.

لارس بندر، هرارا و کرامر هم از دیگر گزینه های باشگاه مونیخی برای جایگزینی کاپیتان مصدوم خود می باشد. البته در مورد لارس بندر ذکر این مطلب ضروریست که در بند قراردادش امده است به هیچ عنوان حق پیوستن به باشگاه مونیخی را ندارد مگر با اجازه سران لورکوزن که همین امر کار را برای پیوستن این هافبک جوان آلمانی به بایرن مونیخ دشوار می سازد.  

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد