وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خشم هواداران مادریدی بخاطر تمجید آلونسو از نویر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از اینکه ژابی آلونسو در مصاحبه خود از نویر تعریف و او را ستایش نموده است این تمجید وستایشها به مذاق هواداران افراطی مادریدی خوش نیماده وانان را ناراحت و عصبی نموده است انها اکنون بوندس لیگا را "بایرن لیگا "معرفی می نمایند.

ژابی آلونسو چندی قبل در مصاحبه با اشپورت بیلد به تمجدید از مانوئل نویر پرداخت و معتقد است با حضور او بایرن 1 بازیکن بیشتر در زمین دارد. وی در این مورد بیان داشت :"او نه تنها بهترین دورازه بان جهان، بلکه بهترین دروازه بانی است که من تاکنون با او بازی کرده ام. با حضور او ما 11 بازیکن در جریان بازی داریم. قطعا من قبلا می دانستم که او دروازه بانی سطح بالا است، اما دیدن عمکلرد او و داوید آلابا از نزدیک من را بیش از همه شگفت زده کرده است. "

آلونسو همچنین درباره احتمال انتخاب نویر به عنوان بهترین بازیکن سال جهان نیز گفت: "قطعا می تواند گزینه مناسبی برای دریافت توپ طلا باشد.او کاملا شایستگی این عنوان را دارد.ملاک انتخاب بازیکن سال جهان بسیار مهم است. اگر ملاک توانایی های فردی باشد مسی و رونالدو شانس بیشتری دارند ولی اگر ملاک دستاوردهای تیمی باشد، هم تیمی های من در بایرن مونیخ (گوتسه، مولر، لام، شواین اشتایگر) و تونی کروس شانس بالاتری خواهند داشت. "

آلونسو در توصیف کروس هم افزود: "تونی جوانی حرفه ای است و در دو سه سال اخیر در سطح بسیار بالایی بازی کرده است و از دید من جز 5 هافبک برتر کنونی جهان است.

این صحبتها و ستایش و تمجیدهای بازیکن سابق مادریدریها اکنون به مذاق طرفداران رئال مادرید خوش نیامده وانان از این مصاحبه بسیار خشمگین شده اند.یکی از هواداران مادریدی دراین میان می گوید :"نمیدانم ژابی چگونه کاسیاس را فراموش کرده است کسی که باعث شد او به مقام قهرمانی در جهان و اروپا برسد.مونیخیها مغز مهندس را شستشو نمودند."

یکی دیگر از اولتراسورها (طرفداران افراطی باشگاه رئال) به تله مادرید اظهار میدارد : "ژابی تنها چند ماه است که از نزدیک با نویر اشنا شده چگونه ممکن است او را اینقدر خوب شناخته باشد.به حال این چیزها در لیگ یک قطیی المان بعید نیست .آنجا (در آلمان)بوندس لیگا نیست بلکه بایرن لیگاست."

این اولین باری است که هواداران رئال بوندس لیگارا به نام "بایرن لیگا" خطاب می نمایند.به نظر می رسد کشمکش و درگیری لفظی بین دو تیم بزرگ اروپایی بر سر کسب مرد سال فوتبال اروپا که به احتمال زیاد بین کریستیانو رونالدو ومانوئل نویر خواهد بود بیش از پیش ادامه یابد ویابه نوعی گسترش یابد.  

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بایرن مونیخ پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 16:12

تو بهترین تیم جهان بازی کنی صد در صدبهترین هارو میبینی خب......اصن بایرن میتونه بوندسلیگا رو میکنه بایرن لیگا.....ا اگه ریال هم میتونه لیگ خوشو تک قطبی کنه.....والاااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد