وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشپورت1: کرامر، بندر و هررا در رادار بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصدومیت های متوالی در اردوی بایرن مونیخ کادرفنی این تیم را به شدت نگران کرده است و حالا باواریایی ها در پی جذب یک هافبک میانی هستند.

خبرگزاری اشپورت1 آلمان از تلاش بایرن برای جذب لارس بندر، کریستوف کرامر و آندره هررا خبر داده است و مدعی شده بایرن مونیخ به طور قطع یکی از این سه بازیکن را در ژانویه جذب خواهد کرد.

اشپورت 1 مدعی شده است که شانس انتقال هررا به بایرن بیش از دو گزینه دیگر است و حتی این احتمال وجود دارد که بایرن این بازیکن را با ژردان شکیری معواظه کند.

این خبرگزاری همچنین معتقد است در صورتی که بایرن و منچستریونایتد برای این انقال به توافق نرسند بایرن مونیخ برای جذب دو گزینه دیگر با بایرلورکوزن مذاکره خواهد کرد و با توجه به روابط نه چندان دوستانه بین دو باشگاه کار بایرن برای جذب این دو بازیکن بسیار دشوار خواهد بود.

همزمان با اشپورت1 برخی رسانه های بریتانیا نیز از تلاش بایرن برای جذب هررا با 27 میلیون یورو خبر دادند.  

 

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
googooli پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 04:26

کاملا چرته.

Arashfcb پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 07:27

هر سه تاشون بازیکناى خوب و آینده دارین،در حال حاضر هریرا از همشون بهتر ولى سن کرامر کمتره و خیلى خوب میشه اگه یکى از این دوتا رو بگیریم اما با بندر موافق نیستم چون یکى از بازیکنان اصلى باشگاه بایرلورکوزنه و اگه اون بره باعث ضعیفه شدن لورکوزن در لیگ و اروپا میشه،لطفا از روى تعصب نظر ندید.

امیر مونیخی پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 07:43

کرامر بیاد خوبه قبولش دارم

germany پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 09:10

برای بایرن خوبه یکی از اینا بیاد

MERSAD33 پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 10:13

الان بایرن به جز ژابی آلونسو دیگه کیو داره تو هافبک که الان مصدوم نیست؟؟؟
امسال اوضاع مصدوم ها فوق العاده وخیمه

توماس( گرد) مولر پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:22 http://Gravatar.com

انسانی که نوشتی پپ مربی نیست خیلی عقب افتاده ای زمانی که پپ توبارسا بوداسپانیا قهرمان جهان شدالان هم که اومده بایرن آلمان قهرمان شده منطق نداری

آلمان - بایرن پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:41

خدیرا با بایرن پیش قرارداد امضا کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هافبک آلمانی با رئال مادرید در پایان فصل به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری منتقل شود. رادیو El Larguero گزارش داد که هافبک آلمانی از حضور در رئال مادرید خوشحال نیست و قصد دارد به تیمی برود که بتواند بازی کند. او در فصل جاری تنها 153 دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرده وبیشتر فصل را یا مصدوم بوده یا نیمکت نشین بوده است. حال به گزارش این خبرگزاری، بایرن با او پیش قراردادی امضا کرده تا در پایان فصل، به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد.

هیملر(اریایی) پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 15:44

به امید قهرمانی بایرن کبیر.

هیملر(اریایی) پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 15:47

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که امسال هم توپ طلا به کریس رونالدو یا لیونل مسی خواهد رسید اما اعتقاد دارد یکی از ستاره های تیم آلمان که قهرمان جام جهانی شد، شایستگی بیشتری برای کسب این جایزه دارد.(ببین همه ی دنیا دارن میگن حق المانی هاست ولی این فیفای دزد میده به کوتوله بز یا رونالدوی الکی قهرمان)

هیملر(اریایی) پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 15:51

فردیناند پورشه متولد 3 سپتامبر 1875 و متوفی 30 ژانویه ی 1951 به عنوان بزرگ ترین مهندس خودروی قرن شناخته میشود. وی نخستین وسیله ی نقلیه ی بنزینی-برقی را ساخت. از خودروهای به نام وی میتوان به مرسدس بنز و فولکس واگن اشاره کرد. وی یکی از برندگان جایزه ی ملی آلمان برای علم و هنر است و یکی از مخترعین بزرگ مورد علاقه ی آدولف هیتلر نیز بود. پورشه عضو حزب نازی و اس اس بود. وی در جنگ جهانی دوم نیز بسیار به صنعت نظامی آلمان به خصوص نیروی زرهی این کشور کمک کرد. پورشه تقریبا در ساخت تمامی تانکهای معروف آلمانی مانند انواع پانزرها و تایگرها و توپ های خودکشی مانند فیل مشارکت داشته است او همچنین دارای مدال صلیب شایستگی جنگی نیز بود.(1000 بار گفتم بازم میگم ما علاوه بر افتخارات فوتبالیمون این همه افتخار داریم حالا ضد ژرمن ها بیان بگن شما....... یکیشون نمیاد از افتخاراتشون بگه.ما انقد افتخار داریم که .....)حالا نمی دونن روسیه 2018 و اروپا 2016 از ان ماست

بایرن مونیخ پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 16:20

من ک ایرانی ام ...فقط طرفدار المان و بایرنم..............روی صحبتم با هیملر(اریایی) ...

mahya پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:20

کریستوف کرامر از همه بهتره چون جوانه تو تیم ملی آلمانم هست خیلی بهتره......

سهند RVP جمعه 30 آبان 1393 ساعت 07:49

همش مزخرفه هررا جایی نمیره تازه تو سایت نوشته اگه بیاد پپ یه کمی پول با ژردان شقیری میده اگه اینطوری بشه عالیه زنده باد منچستر کبیر ببخشید قصد توهین نداشتم برای تمام شما احترام قاعلم ولی همش. الکیه ولی این مطلبی که گفتم راسته پپ به منچستر مبلغی پول به اضافه ژردان پیشنهاد کرده ولی من اصلا با این انتقال موافق نیستم

سهند RVP جمعه 30 آبان 1393 ساعت 08:18

ببخشید منظورمو درست نرسوندم منظورم اینه اگه هررا نباید مفت از دستش بدیم من با این موضوع مخالف هستم ولی اگه ژردان با مبلغی پول بدن از نظر منه منچستری اسیل عالیه اینو گفتم که سوتفاهم نشه بازم عذر میخوام این نظر منه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد