وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابراز تاسف یواخیم لو از مصدومیت شاگرد زرنگ سابقش

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان از مصدومیت شاگرد زرنگ و بایرنی سابقش ابراز تاسف کرد.


«یواخیم لو» شب گذشته در حاشیه دیدار تیمش مقابل اسپانیا در ویگو (برد یک بر صفر ژرمن‌ها) از این که «فیلیپ لام»‌ دچار مصدومیت شده، ناراحتی‌ خود را بیان کرد.

او گفت:‌ ناراحت و حتی کمی هم شوکه شدم. خیلی بابت این اتفاقی که برای فیلیپ روی داد، متاسف شدم.

او ادامه داد: امیدوارم لام هرچه سریع‌تر بهبودی خود را کسب کرده و به میدان بازگردد.

لام که تا پایان جام جهانی منجر به قهرمانی 2014، کاپیتان تیم ملی آلمان بود، در تمرین صبح سه‌شنبه بایرن از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی جدی شد.

با توجه به شدت این صدمه‌دیدگی وی مجبور به عمل جراحی و دوری 3 ماهه از فعالیت‌های ورزشی است. 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:45

وایییییییییی چه بد
یکی یکی دارن مصدوم میشن.اونم چه مصدومیتای بدییییییییییییی
از بس بقیه تیما حسودیشون میشه به بازیکنای بایرن چشمشون میزنن
بترکه چشم هرچی حسوددددددددددددددددد

Fereshteh چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:42

فقط مونده پپ هم مصدوم بشه

امیر مونیخی چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 16:06

وای
دیگه از کلماتی مثل صدمه و مصدوم و مصدومیت و ....
حالم ب هم می خوره

هیملر چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:21

هوگوباس طراح یونیفورم های اس اس و سربازان ورماخت و همچنان طراح کت و شلوار های شیک آدولف هیتلر و سایر سران حزب نازی بود. وی به عنوان یکی از مبتکران و ترویج دهندگان مد و فشن در جهان شناخته میشود که هم اکنون نیز مارک hugo boss یکی از برند های اعلا و شناخته شده در جهان است و امروزه این شرکت آلمانی دارای 6102 نمایندگی مجاز فروش در 110 کشور جهان از جمله ایران هست.تهران،مشهد و کیش از شهرهایی هستند که نمایندگی های هوگو باس در آنها وجود دارد.سبک لباس پوشیدن نظامیان آلمانی بسیار خاص و در کل تاریخ بی سابقه بود. در تولید این لباسها از چرم اصل و پوست گاو استفاده میشد. مدل و رنگ بندی لباسها بسیار زیبا و خلاقانه بود. چکمه های نظامی چرمی ساق بلند با لباس های سیاه و اندامی کلاه دولا دولا ی لبه دار با آرم ها و علائم زیبا و براق باعث میشد سرباز اس اس به شمایل یک فرد فرا زمینی در آید.(می دونم این مطلب ربطی به این جا نداشت فقط خواستم بگم پرچم بالاست.ژرمن ها نه تنها در فوتبال حرفه ای بلکه در همه ی زمینه ها پیشرفتن.درود بر طرفدارای واقعی المان.

هیملر چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:24

آدلف ادی داسلر متولد3 نوامبر 1900 و متوفا 6 سپتامبر 1978 بنیانگذار شرکت تولیدات ورزشی Adidas بود. داسلر ابتدا با دست و پینه دوزی کفش میساخت بعدها در سال1924 به همراه برادرش رودلف یک کارخانه ی کفش سازی کوچک به نام برادران داسلر تاسیس کرد و در آن به طراحی و تولید انواع کفش پرداخت. بعدها این کارخانه به شرکت آدیداس تغییر نام داد. سال 1930 بود که هر دو برادر به حزب نازی ملحق شدند.. در سال 1948 با بروز اختلافات بین دو برادر, شراکت بینشان به هم خورد و رودلف داسلر شرکت مجزایی به نام Puma تاسیس کرد. هر دو شرکت امروزه از برترین طراحان و تولید کنندگان لباس و کفش های ورزشی به شمار می آیند.در المپیک 1936 برلین برادران داسلر با تولید بهترین لباس های ورزشی مخصوصا کفش های ورزشی شیک و راحت برای ورزشکاران آلمانی به شهرت جهانی رسیدند. نبوغ این دو برادر در طراحی کفش های ورزشی استاندارد با مدل های جدید و خاص تا آن زمان بی نظیر بود.

lahm چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:45

بروزترین شایعه ی دنیای فوتبال مسی میخواهد بارسا را ترک کند رویس هم دورتمند را فکر کنم رویس بره بارسا مسی بیاد بایرن با توجه به حضور پپ

وثوق چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 20:09

هنوز بزرگانی مثل روبن ریبری گوتزه الونسو لواندوفسکی بواتنگ رو در تیم اصلی دلریم و اگه خدا بخواد نویر و مولر هر چه زودتر به تیم میرسند اونوقت فقط مشگل رو نیمکت داریم

علی بایرنی چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 20:52

واااااای دیگه دارم کلافه میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد